• Dus ik heb rollen nodig voor een HP story.
    ik ben er nog niet uit of ik het mét de orginele rollen zou doen. Laat me dat ook ff weten of wat dachten jullie van de kinderen van... ? laat me het weten!

    Het gebeurt altijd met een brief, maar deze keer was het anders.
    het gaat over een meisje van 13-15 dat op zweinstein word uitgenodigd op wel heel speciale manier, natuurlijk denkt ze meteen aan een grap of een doorstuurmail. Maar wat als dat niet zo blijkt te zijn? Ze had toch helemaal geen speciaal krachten, ofwel?


    nodig!
    - hét meisje. Igoogle
    - een jongen die al op zweinstein zit.
    - een jongen en meisje die net als hét meisje zijn uitgenodigd via mail.
    - Groepje pestkoppen (hoeven niet meteen zwadderaars te zijn)

    invullen:
    Naam:
    rol:
    bloedstatus:
    afdeling:
    karakter:
    uiterlijk+foto:
    huisdier:
    Orginele personages/kinderen van.../geen bestaande personages :

    alvast bedankt. <3

    [ bericht aangepast op 26 sep 2010 - 14:13 ]


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Cannibal schreef:
    Naam:Dylan Levi Alex Noway
    rol: Jonge die al op zweistein zit
    bloedstatus: Volbloed
    afdeling:Zwadderich
    karakter:Dylan is een enorm spontanen jongen die alles uit het leven haalt. Hij is altijd enorm druk en best eidel voor een jongen. Dylan heeft een eigenmensing waar hij altijd bij zou blijven en zou voor zijn vrienden door het vuur gaan. hij kan ook enorm sluuw zijn hij is totaal neit op zijn monje gevallen.
    uiterlijk+foto: Dylan
    huisdier: Slang, Sagrath
    geen bestaande personages


    Eindelijk een Zwadderich <3
    je hebt de rol! :D
    (Christopher drew past idd wel bij deze beschrijving ;D)


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    xBloomx schreef:
    Naam: Alice Stouller.
    Rol: Een jongen en meisje die net als hét meisje zijn uitgenodigd via mail.
    Bloedstatus: Puurbloed.
    Afdeling: Gryffindor.
    Karakter: Lief, behulpzaam en vertrouwbaar, wil graag het goede voorbeeld geven. Maakt vrij simpel vrienden, en is nergens bang voor. En is het lievelingetje van haar leerkrachten, zodat ze haar vrienden kan helpen met gevaarlijke klusjes. Ondanks ze best snel leert, en inteligent is.. is ze toch een kluns in vallen en dingen kapot maken.
    Uiterlijk+foto: Alice is ook een opmaak- trutje.
    Huisdier: /.

    Je hebt allebei de rollen, dankjewel! ;D


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Sardonyx schreef:
    Naam: Jay Dixon
    rol: Pestkop
    bloedstatus: Puurbloed
    afdeling: Ravenklauw
    karakter: Jay is een jongen, die vaak goede ideeën heeft. Hij is erg intilligent, wat de reden is waarom hij bij Ravenklauw zit. Hij heeft een hekel aan arrogante kinderen, en heeft stiekem een oogje op Alyssa. Omdat hij ziet dat Alyssa het niet leuk vind dat haar vrienden kinderen pesten, doet hij het maar nauwelijks. Heel soms komt hij juist op voor het "slachtoffer". Verder kan hij gitaar spelen, en is hij erg muzikaal.
    uiterlijk+foto:
    Jay Dixon
    Huisdier: Een hondje, Felix
    Orginele personages/kinderen van.../geen bestaande personages : Orginele personages & geen bestaande personages;)

    Deze heb je ook ;D


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    LizaayToxic schreef:
    (...)

    Eindelijk een Zwadderich <3
    je hebt de rol! :D
    (Christopher drew past idd wel bij deze beschrijving ;D)

    Harstike bedankt ^^
    zou je me willen laten weten als het eerste deel eropstaat? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    Harstike bedankt ^^
    zou je me willen laten weten als het eerste deel eropstaat? [a]


    zou je mij ook willen laten weten al het eerste deel eropstaat?
    x.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    Naam: Anna Katerina Ravina Mcara
    rol: Vriendin van het meisje?
    bloedstatus: Anna is een volbloed, haar moeder werkte vroeger in een boekenwinkel op de wegisweg en haar vader werkte in de lekkeketel. ze kwamen elkaar tegen en meteen sloeg er een vlam, samen trouwde ze.
    afdeling: Gryffindor, precies hetzelfde als allebei haar ouders.
    karakter: Anna is een lief maar buitengewoon slim meisje, ze wordt vaak vergeleken met Hermoine Granger maar ze is totaal verschillend. ze is druk, wild en let totaal niet op haar huiswerk. ze maakt het wel maar doet er nog geen twee minuten over, ze is eigenlijk nog slimmer als Hermoine maar zo doet ze zich expres niet voor. Anna is goed bevriend met alle mensen van Gryffindor maar ze heeft ook vrienden bij Ravenclaw en Huffelpuf, in haar eerste leerjaar zijn veel jongens verliefd op haar geworden en veel er van zijn er nu nog steeds verliefd op haar. dat komt omdat ze mooi, druk, lief en grappig is.
    uiterlijk+foto: Anna Katerina Ravina Mcara
    huisdier: Technisch gezien heeft Anna geen huisdier, ze heeft er zeven. Zes katten en één hondje.
    1. De gelaarsde kat
    2. blaf
    3. bullseye
    4. Dombledore
    5. Vlooienbal
    6. vampire
    1. Slytherin
    Orginele personages/kinderen van.../geen bestaande personages: Bestaande?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb mijn rollen een beetje aangepast, hun foto's en karakter enzo, dus als je een deel gaat schrijven moet je daar even op letten(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    invullen:
    Naam: michelle McCloud
    rol:alleen pestkop is nog over dus doe die maar
    bloedstatus: volbloed
    afdeling: zwadderich
    karakter: michelle is heel bitchy alleen tegen haar vrienden doet ze een beetje normaal, verder kan ze echt niet goed leren en haar vrienden helpen haar een beetje daarbij, verder zit ze in het zwerkbal team van zwadderich en is daar jager en daar stort ze ook veel energie in.
    uiterlijk+foto:Michelle heeft donker bruine lange haren en hele felle chocolade bruine ogen waar ze trots op is als ze verdrietig is krijgen haar ogen een doffe lichtbruine kleur en als ze boos is worden ze donkerder tegen het zwart aan.
    huisdier: een torenvalk met blauwe veren.
    geen bestaande personages of bestaande +onbekende

    wil je zeggen als hij online staat en of ik de rol heb
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.

    Naam: Kim Zwartman
    Rol: Pestkop
    Bloedstatus: Puurbloed
    Afdeling: Zwadderich
    Karakter: Kim bezit een grote trots en zelfverzekerdheid. Ze is erg nieuwsgierig maar dat weet ze altijd tot in de puntjes goed de verbergen. Ze is behoorlijk sluw en achterbaks en ze probeert altijd om niet op te vallen. Ze is zeer ambitieus en leergierig. De arrogante straalt van haar af, maar dat geeft haar weer iets wat haar elegant maakt. Ze is erg koppig en wilt altijd alleen haar ideeën volgen en nooit die van andere. Ze kan erg gemeen uit te hoek komen en ze houd er van om andere mensen te zien pijn lijnden. Zodra ze boos is, kan ze erg kwetsende opmerkingen maken. Ze gelooft niet in veel dingen, en staat altijd nuchter in het leven. Ze is een erg rustige meid, die stiekem heel veel liefde eens een keer verdiend.
    Uiterlijk + Foto: Kim heeft heldere groene ogen die donkerder worden zodra ze boos is, ze heeft extreem lang lichtblond haar een lange en dunne lichaamsbouw. Ze ziet er onschuldig uit maar is dat totaal niet.
    Huisdier: Coco, een zwarte kat met gifgroene ogen.
    Originele personages/kinderen van.../geen bestaande personages: Originele en en geen bestaande personages


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Naam: Emma Conrad
    Rol: Pestkop
    Bloedstatus: Halfbloed, ze haat haar dreuzel-moeder, ze woont bij haar vader.
    Afdeling: Ravenklauw, is eens wat anders, haha
    Karakter: Emma is een meisje dat weet wat ze wilt en vastbesloten is het te krijgen. Ze is bijna in Zwadderich beland, maar omdat ze snel leert en echt moeite doet voor haar goede cijfers, is ze in Ravenklauw terechtgekomen. Ze is echt het buitenbeentje van de afdeling, en gaat vooral met Zwadderaars om. Ze kan goed liegen, en houdt ervan mensen de stuipen op het lijf te jagen. Ze kan er niet tegen als mensen iets weten wat zij niet weet.
    Ze houdt stiekem heel erg van lezen, maar doet zich dommer voor dan ze is, want ze is bang uit haar vaste vriendengroepje getrapt te worden, doordat ze een nerd zou zijn.
    Uiterlijk+foto: Emma heeft opvallende blauwe ogen, waarmee ze je heel onschuldig kan aankijken wanneer het nodig is.
    Huisdier: Dit is haar kat, Camille. Ze heeft een lieve persoonlijkheid, maar bij mensen die ze niet kent gedraagt ze zich vaak onrustig, behalve als ze een goed voorgevoel over ze heeft.
    Extra's: Ze is Zoeker in Ravenklauw, maar alleen omdat ze er goed in is, ze vindt het niet bijzonder leuk, en steekt er ook niet echt veel tijd in.
    Ze liegt dat ze volbloed is, en dat haar moeder dood is, want ze schaamt zich voor haar moeder.
    Orginele personages/kinderen van.../geen bestaande personages : Beide.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 20:08 ]


    Great minds think alike.

    Naam: ella georgia swan
    rol: een meisje (14) die een klas genood is van dat meisje met die rare brief (of zo iets??).
    bloedstatus:....puurbloed (wtf is dat)
    afdeling: iets met toverdranken en zwarte magie (ik heb echt gen idee hoe het heet)
    karakter:geheim zinnig,aardig, nieuwsgierig ,omgewoon (p.s. ze kan geesten zijn)
    uiterlijk+foto:http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.thehdcrowd.com/screenshots/the_lovely_bones_18.png&imgrefurl=http://www.highdefdiscnews.com/%3Fp%3D41098&usg=__oLhMXpZ3ayPrnGjZEqATV1MUZ0w=&h=1080&w=1920&sz=2196&hl=nl&start=228&sig2=Gk05T-KLA4pPvdYPfoWeew&zoom=1&tbnid=GUQ56H7McI4v7M:&tbnh=129&tbnw=229&ei=QNyQTKuWHY-Gswa5uJW2AQ&prev=/images%3Fq%3Dthe%2Blovely%2Bbones%26hl%3Dnl%26biw%3D1024%26bih%3D679%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10,9234&itbs=1&iact=hc&vpx=357&vpy=393&dur=1129&hovh=168&hovw=300&tx=152&ty=128&oei=4NuQTKjoI4L54Aaoyc2fDQ&esq=3&page=18&ndsp=13&ved=1t:429,r:2,s:228&biw=1024&bih=679. dat meisje met zwarte haar van the lovely bones
    huisdier: zwarte kat en witten uil
    Orginele personages/kinderen van.../geen bestaande personages :
    geen bestaande


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HHa hogwarts goes modern :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb juist ondekt dat'k nog heel veel rollen heb bijgekregen voor dit verhaal, ik probeer jullie allemaal te verwerken in het verhaal.
    Dankje wel,ik heb er geen meer nodig ^^


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?