• lekker? Want er komen altijd duizend muggen op me af en laten de andere met rust? Ik heb dus het lekkerste bloed? En ooit hadden we in de klas toen ik 8 was een luizenplaag en leken de
    luizen er gewoon niet úít te komen! Hoe is jou
    bloed? Lekker normaal of vies?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    lekker...ze komen altijd op mij af x'D


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Het heeft niks met je bloed te maken, maar je lichaamswarmte/geur. 8D Maar mijn gezicht is tegenwoordig een mooi doelwit voor de muggen, alhoewel ik daar minder blij van wordt. ;_;


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Geen idee eigenlijk.
    Soms heb ik veel muggebeten, dan weer niet.


    We'll never be as young as we are tonight

    ShadowSorrow schreef:
    Het heeft niks met je bloed te maken, maar je lichaamswarmte/geur. 8D Maar mijn gezicht is tegenwoordig een mooi doelwit voor de muggen, alhoewel ik daar minder blij van wordt. ;_;


    Hey ja! Er zwerft één voor mijn gezicht..

    Ahjah, was ik eventjes vergeten. Maar ja, zoals ik
    al zei is dat mijn bloed heel erg lekker is en ik
    daar een beetje bang van word.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    In Suriname werd ik lekgeprikt :'D
    hier niet zo.

    De Nederlandse muggen zijn niet zo dol op me. Maar die in Zwitserland gingen door het lint als ik bij ze in de buurt kwam! XP


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Die muggen, daar word ik écht zot van!
    Ik slaap met men zus op men kamer, en het is veel als die 3 muggebeten per jaar heeft. Ik heb er gemiddeld 30 --'
    Maar tegenwoordig doe ik iedere avond controle in mijn kamer, en plet ik de muggen die op mijn kamer zitten :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Volgens mij normaal. (nerd)
    Ik zit nooit verschrikkelijk onder, maar ik word wel eens geprikt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fancy schreef:
    Geen idee eigenlijk.
    Soms heb ik veel muggebeten, dan weer niet.


    Life is all about having a good time.

    Ik ben er eindelijk af _O__O_

    ik slik allergiepillen voor mn kattenallergie, en blijkbaar is mijn bloed daardoor niet meer zo lekker :'DD ik ben best wel allergisch voor muggen, dus ik ben echt superblij _O_


    Destroy what destroys you.

    Vies volgens mij. Ik word nooit gestoken door muggen.. Alleen door stekende vliegen.
    Eeen keer had iedereen zich ingesmeerd met anti-muggenspul, behalve ik en raad een wie er gestoken was? Ik niet.


    Je moet worden wie je bent.

    Luizen hebben te maken met (te) proper haar.
    En mijn bloed is denk ik niet zo lekker, want ik heb amper muggenbeten.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ze vinden mijn bloed erg lekker, maar nu ik een blazer in mijn kamer heb, kunnen ze niet meer bij me komen (duivel)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zag laatst op tv dat je sneller gestoken wordt als je ontspannen bent. Haha, dus misschien ben jij heel ontspannen in je slaap ofzo? Ik weet niet of het klopt hoor, ghehe. Ik word gelukkig (bijna) nooit gestoken. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 18:53 ]

    Ligt eraan.
    Het ene jaar wel, het andere niet.


    Food.