• ik ben grooot fan van de Twilight Saga, en vanzodra ik die boeken opende werd ik erin gesleurd door het verhaal, personages, woorden, zinnen...
    toen ik de film zag, werd ik dan ook meegezogen door de beelden, acteurs,...

    maar nu draaien sommigen (ik reken mezelf erbij) hun leven om Twilight, de personages die ze kopiëren, de acteurs die ze bewonderen, en huilen omdat ze zo onbereikbaar zijn...
    en dat is n beetj ongezond.


    wat vindt jij? mee eens of niet?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ongezond. Maar ik heb Quizlet en dat verzacht mijn verdriet, x'D


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    nIET ongezond!!


    Never give up the things that makes you smile

    Hmm, dat heb je eigenlijk met alles.


    Let the Night embrace you

    dat is ongezond ja.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind het wel ongezond. Maar die mensen kiezen er een beetje zelf voor om het zo ver te laten komen. Ze weten van te voren dat het fictie is, ze weten dat de acteurs onbereikbaar zijn.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ja, dat is nogal ongezond.
    Maar dat heb je met alles wel, dat komt omdat het echte leven zo gewoon is. :P
    Daarvoor worden ze ook gemaakt, die boeken en films. Zodat we iets te doen hebben in onze nutteloze leventjes.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    mmm, misschien als je geobsedeerd -écht geobsedeerd- bent door Twilight, dat je dan ook me vreemde mensjees meegaat omdat je denkt dat ze vampiers zijn n.n


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    krentenbol schreef:
    mmm, misschien als je geobsedeerd -écht geobsedeerd- bent door Twilight, dat je dan ook me vreemde mensjees meegaat omdat je denkt dat ze vampiers zijn n.n

    .


    Food.

    Obsessies kunnen toch Goed en Slecht zijn?


    Alleen maar tranen van geluk

    Laurtj... we hebben het hier gister al om gehad. Wel, het klopt dat het een beetje ongezond is maar zo zitten we nu eenmaal in elkaar, toch?

    Denk aan de goeie dingen:
    -Twilight bracht ons samen (en das niet overdreven)
    -Danzij twilight zit ik op ottogracht
    -Twilight houd ons samen
    -Twilight maakt ons helemaal gek...


    Zie je. Ik hou van je lieverd!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    ehm je kan te ver gaan O.o dusss


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Overdrijven is ook een kust. Sorry ik wil niet gemeen lijken,maar ik heb nooit begrepen hoe je zo geobsedeerd kan raken door iets wat niet echt is of sterren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat heb ik ook met een band. (': Best ongezond ja. Maar het boeit me niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    die obsessies zijn ongezond maar twilight niet!!!!:P


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Hahah, ik mis u en ik denk dat ik een jurk gevonden heb! moehahah. ze is wit!


    >*< \\***Firefly***// >*<