• ik ben grooot fan van de Twilight Saga, en vanzodra ik die boeken opende werd ik erin gesleurd door het verhaal, personages, woorden, zinnen...
    toen ik de film zag, werd ik dan ook meegezogen door de beelden, acteurs,...

    maar nu draaien sommigen (ik reken mezelf erbij) hun leven om Twilight, de personages die ze kopiëren, de acteurs die ze bewonderen, en huilen omdat ze zo onbereikbaar zijn...
    en dat is n beetj ongezond.


    wat vindt jij? mee eens of niet?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    xD
    oké, mensen die gaan zitten janken omdat ze niks kunnen krijgen met iemand die ze niet eens kennen zijn nogal eng...
    Ik geef toe, ik herken best veel dingen van dat lijstje, maar het is denk ik ook prettig voor sommige mensen, als ze echt geobsedeerd zijn weten ze ergens het meest vanaf en dat is goed voor hun zelfvertrouwen :Y)

    ik ben iets minder verslaafd dan vroeger (lees: ik gooi nog steeds met tijdschriften als R-Patz erin staat en ik hyper als het over twilight gaat) maar ik denk niet dat het ongezond is.
    Het is ongezonder om in je vrije tijd te blowen ofzo.


    Alis volat propriis

    Hey spot niet met mijn haar (of voor hoe ver dan ook) Ik heb toevallig wel mijn haar zo latten knippen als Alice! Maar nu wil ik het zoals Dakota Fanning

    Ik vind het ongezond ja.

    Nou eigenlijk tussen in :D

    I love twilight maar een opsesie heb ik eigenlijk niet (A) Oke bijna all mijn verhalen gaan over twilight maar het schrijft zo veel lekkerder :D hihi... Maar een obessie heb ik niet hoor (A) Waarom zou ik huilen dat de acteurs ombeikbaar zijn! Neeh nooit haha..

    Liefs ik


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    hmmz. Als je je mee laat slepen in zo'n manier wel ja. Gelukkig heb ik dat niet ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    hm als je er zo over doet is het idd ongezond... maar ik vind gewoon de boeken supr en verder niet egt dat mij leven erom draait


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    hihi
    beeeeeeeeeeeetjee.
    maar da kan geen kwaad zolang je niets geks doet(lol)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nou, ik heb eigelijk een voorbeeld dat het wel ongezond is (A). Een vriendin van me leest 's avonds voor ze naar bed gaat in die boeken, maar ze kan ze niet wegleggen. Dus leest ze elke dag tot ikweetniethoelaat. En dus had ze een slaaptekort, en was ze ziek. :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zulk soort gedrag vind ik inderdaad best ongezond ja :']


    No growth of the heart is ever a waste