• ok, eerst had ik een topic over zwart Geverfd haar, maar omdat redelijk veel mensen zeiden dat je dan uitgroei hebt, en dat redelijk lastig is, en idd niet zo mooi..

    heb ik besloten om toch maar voor kleurshampoo te gaan (A)

    MAARR, ze zeggen dat je haar daar groen van uitslaat, eenmaal het eruit begint te gaan :S (door te wassen he)

    klopt dat? ö heeft iemand dat al voor gehad??

    x.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Groen???

    ik had het eerst ook geverft en daarna een keer kleurshampoo gebruikt maar het werd niet groen hoor


    Gone...

    god... nu word ik bang =S

    ik niet
    wil wel eens doen maar mag niet


    Gilles (ll)

    Ik heb mijn haar een tijd geleden zwart gehad. Eigenlijk had ik niet zo'n last van uitgroei o_Ô
    Lijkt me niet dat je haar groen uitslaat hoor (:

    TROUWENS:
    Nu we het toch over haarkleuren hebben. Ik wil mijn haar blauw verven, en daar moet je het eerst voor blonderen [ofzooo]. Maar gaat je haar daar echt zo dood van? Als iemand dat weet - zou dat heel fijn zijn x'3


    Mew <3

    dat is totaal niet waar :']
    ik heb men haar ook zwart met een shampoo
    maar het is WEL waar dat als je gaat zwemmen (met clore water dan) dat je haar groen wordt
    heb ik al meegemaakt !! dus xD
    <3.

    Ik heb mijn haar een tijd geleden zwart gehad. Eigenlijk had ik niet zo'n last van uitgroei o_Ô
    Lijkt me niet dat je haar groen uitslaat hoor (:

    TROUWENS:
    Nu we het toch over haarkleuren hebben. Ik wil mijn haar blauw verven, en daar moet je het eerst voor blonderen [ofzooo]. Maar gaat je haar daar echt zo dood van? Als iemand dat weet - zou dat heel fijn zijn x'3
    als het goed is gaat je haar daar niet dood van. En je moet het bleken en niet blonderen, blonderen zorgt er voor dat je haarverf anders uitpakt.

    (...)als het goed is gaat je haar daar niet dood van. En je moet het bleken en niet blonderen, blonderen zorgt er voor dat je haarverf anders uitpakt.

    Danke :'DD


    Mew <3

    Ik heb het zwart geverft met roze ;D


    The perfect man is gay...

    Ik heb mijn haar een tijd geleden zwart gehad. Eigenlijk had ik niet zo'n last van uitgroei o_Ô
    Lijkt me niet dat je haar groen uitslaat hoor (:

    TROUWENS:
    Nu we het toch over haarkleuren hebben. Ik wil mijn haar blauw verven, en daar moet je het eerst voor blonderen [ofzooo]. Maar gaat je haar daar echt zo dood van? Als iemand dat weet - zou dat heel fijn zijn x'3


    Neen je haar gaat van blonderen niet dood ;) En het is trouwens ontkleuren ;) Ik heb het zelf ook gedaan dus ik weet het ;D


    The perfect man is gay...

    Nee ik heb het van mezelf waar ik echt vet trots op ben x'D


    bla bla bla

    Nee ik heb het van mezelf waar ik echt vet trots op ben x'D

    [/Ego!]
    ;) Okay dat weet ik nu wel -_-'' Ik heb het lekker geverft (puh) [/omg]


    I do not hook up.

    alle shampoo gaat eruit
    maar ik had er gekocht dat het er eigenlijk uitgroeide
    maar omdat ik bruin haar heb viel het minder op
    en als je blond haar heb raad ik af om het te kleuren
    want dan kan het idd groen uitslaan
    blonde mensen hebben sommige pigmenten niet daarom kan je niet gelijk welk kleurtje erop doen


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    Neen je haar gaat van blonderen niet dood ;) En het is trouwens ontkleuren ;) Ik heb het zelf ook gedaan dus ik weet het ;D

    Whaaam bedankt ^-^


    Mew <3

    (...)
    Whaaam bedankt ^-^

    Graaggedaan en van die klaurspoelig word het niet groen. Teminste bruin op blond niet en zwart volgens mij ook niet. Maar het kan wel :P


    I do not hook up.

    Als je btw goede zwart verf wilt - Excellence créme ofz, van l'oreal.
    Heeft er bij mij vet lang ingezeten - was iets van 11 euro ofzo. Dat valt best mee ;]
    Voor bijwerken kun je gewoon bijv een fles nemen en steeds een klein beetje nemen voor uitgroei ofz? x']


    Mew <3