• Ja, ik kan geen minuut op Hyves doorbrengen of hij gaat automatisch naar een andere rare site. Ik heb het even geprintscreent, klik. Dan ga ik terug naar Hyves en dan gebeurd het weer opnieuw. En het is niet bij andere sites, alleen bij Hyves!
    Wie weet wat het is en kan het oplossen? :3


    -xoxo.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Raar, ik heb er geen last van.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is volgens mij een virus?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    idd raar..ik heb wel op mijn site zo'n banner advertentie staan >.>.....


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Faint schreef:
    Dat is volgens mij een virus?

    En wat moet ik daaraan doen? ö


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik heb nergens laste van.. Misschien idee om je virusscanner ff starte of Malware Bytes?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ohja, dat is een zoeker die ik vroeger ook had. Misschien moet je het opnieuw intypen en dan zonder typfoutjes..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat krijg ik ook soms, maar dan klik ik gewoon weer op terug, en dan doet 'ie 't niet meer 8D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hmm ik denk dat je op een virus hebt geklikt want er worden nu via hyves ook virussen verspreid.


    -

    Poseidon schreef:
    Raar, ik heb er geen last van.


    Some people make the world special just by being in it

    Poseidon schreef:
    Raar, ik heb er geen last van.

    Dat is geen virus dat heb ik ook wel eens, dat is zo'n soort zoekprogramma. Ik zou geen idee hebben waarom je daar steeds op komt, maar het is geen virus in ieder geval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Geen idee!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik weet al wat het is en hoe je er vanaf kan komen.
    Onder het balkje waar je www.hyves enzo intypt, staat zo'n toolbar met dat rode rondje met ask erin. Als je op die balk met je rechter muisknop klikt, staat er toolbar uitschakelen, en dan kom je er niet steeds meer op.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm, freaky. Ik zou als ik jou was je PC even scannen met een goede virusscanner en anti malware/spyware programma.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Hmm, freaky. Ik zou als ik jou was je PC even scannen met een goede virusscanner en anti malware/spyware programma.:Y)


    make cake, not war