• Hier ben ik weer. Vanavond heb ik iets heel grappigs meegemaakt. We zaten bij de rijn, maar gezien ik amper wat gegeten heb vandaag kwam de alcohol hard aan. We moesten pissen, maar daarvoor moesten we over prikkeldraad (Tja, daar stonden de bosjes en ik ga niet bij al die jongens me broek omlaag doen). Ik en twee vriendinnen over dat prikkeldraad, hoppa gat in mijn joggingbroek en een paar krassen in mijn been. Bloedde best erg, lol. Toen viel ik in koeienstrond en ging ik me broek wassen op het naturistenstrandje, waar gelukkig niemand was. Uiteindelijk viel ik in de rijn en was ik focking nat, dronken en had ik een shirt van mijn vriend als broek aan, mijn jas als jurk erover en werd ik opgewarmt. Wauw, fantastisch..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je zag toch niet weer rode schaapjes heh? Haha denk maar niet dat ik dat ooit vergeet.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, wel koeienstrond!
    Ik ben nog steeds niet nuchter, maar ik let er wel op wat ik typ ghehehe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Haha fail!
    Toen wij eens van zee terug kwamen en mijn onderste deel nat was (we waren omringd door zeewater) deed ik ook mama's vest om mijn benen als broek, omdat mijn broek nat was. Haha, zit nog goed, eigenlijk! ;p

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 0:33 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.