• Ik snap dat niet, je ziet overal staan: "Hou van hem sinds -datum dat het aanging-." Waarom neem je in godsnaam met iemand waarvan je niet houd?

    Edit: Sorry, gare bui. Ik bedoel, je ziet heel veel staan: Hou van jou sinds 22-08-10 en op die datum kregen twee mensen. Hieruit maak ik uit dat ze met elkaar hebben genomen zonder van elkaar te houden, want dat doen ze pas sinds ze iets hebben snap je?

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 11:22 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Huh?


    Keep on smiling

    Bedoel je dat je pas van iemand houd vanaf de dag dat het aangaat? En dat je dat niet snapt?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ehm. ik heb nu bijna twee weken weer met mijn vriend. En ik hou ook nog niet gelijk van hem? Houden van moet groeien, en kan soms heel lang duren. Houden van is absoluut niet hetzelfde als verliefd zijn.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ehm. ik heb nu bijna twee weken weer met mijn vriend. En ik hou ook nog niet gelijk van hem? Houden van moet groeien, en kan soms heel lang duren. Houden van is absoluut niet hetzelfde als verliefd zijn.

    Maar waarom wordt er dan gezegd dat ze van iemand houden vanaf de datum dat ze krijgen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Trekvlek schreef:
    (...)
    Maar waarom wordt er dan gezegd dat ze van iemand houden vanaf de datum dat ze krijgen?

    Dat weet ik toch niet, vraag het aan henzelf? Of misschien hielden ze al van diegene maar durven ze het nu pas duidelijk te maken, ofzo.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, dat is eigenlijk wel. Maar volgens mij bedoelen ze ook niet echt dat ze dan pas van elkaar houden. Ze willen gewoon die datum in de verf zetten of whatever.


    Some people make the world special just by being in it

    ohw ik snap het. maar ik heb geen commentaar.


    You are the dream. I am the dreamer.

    iloveBRITT schreef:
    Ja, dat is eigenlijk wel. Maar volgens mij bedoelen ze ook niet echt dat ze dan pas van elkaar houden. Ze willen gewoon die datum in de verf zetten of whatever.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ooo zo. Naja, laat ze lekker ;p
    Ik zag een keer iets van:
    "Hou zo veel van mijn schatje.
    Wij sinds 3'6'10. Voor altijd.
    Niemand komt tussen ons. Wij zijn ntb."
    En toen ik dat las was het 4'6'10 >.< Lame.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Temerarious schreef:
    Ooo zo. Naja, laat ze lekker ;p
    Ik zag een keer iets van:
    "Hou zo veel van mijn schatje.
    Wij sinds 3'6'10. Voor altijd.
    Niemand komt tussen ons. Wij zijn ntb."
    En toen ik dat las was het 4'6'10 >.< Lame.

    Uhg, daar kan ik inderdaad totaaaal niet tegen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    als je iemand ontmoet zul je misschien eerst een vriendschap opbouwen en misschien daten, zo ontstaat er misschien de eerste stap richting houden van, wanneer het aangaat hoeft er niet perse houden van te zijn zelfs na 16 jaar samen zijn groeit de liefde, tenzij je ongeluk hebt ,...


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Meestal zie ik iets staan van wij sinds ..'..'.., daar maak ik uit op dat ze vanaf die datum met elkaar hebben. Van iemand houden komt sowieso volgensmij niet gelijk.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Owh.. maar dan bedoelen ze togh dat ze vanaf die dag hebben genomen?


    Trust me. I'm the doctor

    ik heb er dan gewoon staan : forever 211209'(L)


    Life is a beautiful struggle

    Dat vind ik nu ook.
    Maar ik vind het altijd stom van mensen als dat op een profiel of op msn zetten.
    Want dan weet iedereen ook meteen dat het uit is als je het weghaalt enz. Ik vind het iets te persoonlijk om overal neer te zetten.
    Het lijkt alsof die mensen enkel willen tonen dat er iemand van hen houdt, dat ze iemand hebben om mee te pronken. Sorry, maar een geliefde is geen nieuwe handtas of een nieuw computerspelletje!


    You are the poetry Shakespeare was missing.