• Ik heb hondenrassen nodig maar zo'n hond moet:
    -Niet groot worden
    -Schattig zijn
    (en geen Chihuahuas want die zijn lelijk :))))


    So far away..

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Brrr..Ik heb het niet zo voor Jack Russels, die zijn een beetje té trouw aan hun gezin. Een vriendin van mij heeft er eentje, en die is echt agressief tegenover vreemdelingen. Zelfs nog tegenover mij, en ik kom daar best wel vaak.

    De mijne is echt niet zo. Alleen naar volwassen vreemde mannen zou ze wel eens argwanend durven zijn, maar ze gaat nooit wat doen. En als ze weet dat hij na 5 min een vriend is dan laat ze zich gemakkelijk aaien. Ze is echt heel lief, trouw en aanhankelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Teckeltjes, die kunnen de stoep niet op :P

    Maltezer
    Yorksher
    Westlander
    Teckel


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Brrr..Ik heb het niet zo voor Jack Russels, die zijn een beetje té trouw aan hun gezin. Een vriendin van mij heeft er eentje, en die is echt agressief tegenover vreemdelingen. Zelfs nog tegenover mij, en ik kom daar best wel vaak.

    Dat ligt echt puur aan de opvoeding van het beestje dan, want mijn Jack Russel bijt alleen naar vreemden, als deze haar iets aan hebben gedaan (Lees: geschopt, of haar speeltje afgepakt). Of als ik haar het commando: "Pak!" zeg. Ja iemand heeft mijn hond eens geschopt omdat ze op mijn stuk grond liep, terwijl die man daar niet eens íets te zoeken had (privé terrein) en toen heeft mijn hond zo hard gebeten dat hij bloedend weg is gestrompeld. En ook eens een keer toen iemand onze auto wilde stelen heeft ze in de man zijn hand gebeten waardoor deze met spoed naar de dokter moest. -spreekt voor zich dat ze hem beet, lijkt mij-.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat ligt echt puur aan de opvoeding van het beestje dan, want mijn Jack Russel bijt alleen naar vreemden, als deze haar iets aan hebben gedaan (Lees: geschopt, of haar speeltje afgepakt). Of als ik haar het commando: "Pak!" zeg. Ja iemand heeft mijn hond eens geschopt omdat ze op mijn stuk grond liep, terwijl die man daar niet eens íets te zoeken had (privé terrein) en toen heeft mijn hond zo hard gebeten dat hij bloedend weg is gestrompeld. En ook eens een keer toen iemand onze auto wilde stelen heeft ze in de man zijn hand gebeten waardoor deze met spoed naar de dokter moest. -spreekt voor zich dat ze hem beet, lijkt mij-.

    Nja, kan wel. Die vriendin over wie ik het heb, heeft nu een nieuwe pup (geen jack russel) en ik heb al gezegd dat ze hem deze keer fatsoenlijk moet opvoeden =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Toller!
    :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik ben zowiezo bang voor alle honden.(cat) Dus ik weet niks.


    .

    Mijn vuilnisbakkie titus :3


    SLOAN.

    keeshond


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Schotse Terriër :9~
    die zijn lief, worden niet groot en ... I don't know, ze zijn gewoon lief :3 Ik heb er zo eentje ^^

    matezerleeuwtje


    #WWED - What Would Emma Do?

    Teckel


    *insert philosophical cringe expression here*

    ijslandse hond! (:


    Get outta my head!