• Met toestemming van Shirtsleeves mag ik met mijn fotobewerkwedstrijd beginnen.

    Beste Lukaku,

    Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd. Je hebt precies één week de tijd om je topic te openen en de wedstrijd te starten. Veel plezier en succes gewenst!

    Vriendelijke groetjes,
    Mulleroni
    Moderator


    Deelname
    Ik zoek één jurylid om samen met mij te beoordelen.Graag iemand die bereid is elke week met mij op twee verschillende dagen even samen te zitten via chat om de besprekingen te doen. Daarnaast zoek ik minimum tien deelnemers en maximum twintig.

    Praktisch
    De wedstrijd bevat zes rondes verspreidt over zes weken. Hou er dus rekening mee dat in sommige gevallen er een aantal weken van het beginnend schooljaar in gebruik worden genomen. Als je nu al weet dat dit onhaalbaar zal zijn, (bekijk hiervoor uitstel), schrijf je dan liever niet in. Ik wil het niet moeilijk maken voor jullie leven buiten Quizlet.

    Bij elke opdracht moet je de samengevoegde foto's ook apart in een link doorsturen.

    Inlevertijd
    Vanaf maandag tot en met vrijdag krijg je de tijd in te leveren, met uitstel is dat ook het weekend. Op vrijdag zorgen mijn medejurylid en ik dat de eerste beoordelingen al klaar zijn, zondag worden die gevolgd door de uitslag van degenen die uitstel hebben aangevraagd. Zondag is ook de dag waarop de nieuwe opdracht wordt geplaatst.

    Bij uitstel moest de opdracht ten laatste binnen zijn op zondag om 18u, zodat wij (de jury) de resultaten kunnen bespreken. Als de opdracht dan niet binnen is, krijgt deze persoon aftrek van punten. Natuurlijk wordt er rekening gehouden met persoonlijke problemen, internetproblemen, ezv...

    Puntentelling
    Je wordt beoordeeld op vier aspecten, met puntenaftrek bij te laat indienen zonder overleg. Elk aspect staat op vijf punten en het totaal wordt omgezet in procent. De aspecten zijn netheid, originaliteit, link met de opdracht en resultaat.


    Inschrijvingen

    Juryleden
    Lukaku
    C0BAIN/

    Deelnemers










    (Bijkomend is optioneel)

    De huisregels zijn van toepassing in deze wedstrijd! Op plagiaat ben ik héél erg streng. Ik geef telkens een eigen voorbeeld van de opdracht voor de duidelijkheid, maar alsjeblieft wees creatief en origineel.


    Opdracht 1: Kennismaking
    De eerste opdracht begint pas wanneer we voltallig zijn, dus dat kan deze week of volgende week zijn. Punctualiteit en een overzichtelijk schema is voor mij belangrijk, waardoor het voor jullie ook gemakkelijker wordt en weten wanneer jullie na inlevering eens in het topic moeten komen kijken.

    Dit is een kennismakingsronde, dus ik geef hierbij een grote vrijheid. Kies een genre (romantiek, detective, horror, komedie, drama, ezv...) en maak daar een vrije bewerking mee. Er mag tekst opstaan, maar niet te veel, ik zou door de bewerking alleen al moeten kunnen raden over welk genre het gaat.

    Mijn voorbeeld volgt later.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 19:10 ]

    Mag ik jurylid zijn? c:

    Wait, ik besef me dat chat moeilijk gaat als ik op vakantie ben. :x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 13:11 ]


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Mag ik jurylid zijn? c:

    Wait, ik besef me dat chat moeilijk gaat als ik op vakantie ben. :x

    Jammer! Heb je daar geen mogelijkheid tot internet?

    Ik wil wel jurylid zijn, als Tamara niet kan? ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 14:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lukaku schreef:
    (...)
    Jammer! Heb je daar geen mogelijkheid tot internet?


    Alleen bij de receptie. En ik weet zeker dat Lotta (C0BAIN) dan actiever zal zijn dan mij. :p


    wat was dit ookalweer

    C0BAIN schreef:
    Ik wil wel jurylid zijn, als Tamara niet kan? ^^

    Geregeld! Nu alleen nog deelnemers, :').

    Is 5 dagen niet een beetje weinig om iets in elkaar te steken.?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je hebt minstens wel meer dagen nodig, want 5 dagen is heel weinig!


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Leeft deze wedstrijd nog? (;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Slotje, al meer dan drie weken geen reactie van de wedstrijdhouder.


    Deep inside, I've never felt alive