• Ik moet dus morgen weer naar school, net zoals de meesten hier volgens mij.
    Morgen halen we onze boeken op en krijgen we een kort mentoruurtje met de hele klas.
    Ik ken denk ik een stuk of 5 mensen, van de 25. Duuuuuus, ik ken de rest allemaal niet, en zij mij niet.(krul)
    Dus ik moet morgen wel een goede indruk maken, haha. Daarom sta ik nu alvast voor de kast, om te kijken wat ik aan ga trekken.(krul) En volgens mij weet ik het al, whiehie. Ik wil namelijk wel een paar vriendjes hebben in m'n klas.(krul)
    Waaaaaa. Wie vind het ook zo spannend?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik hoef volgende week pas, maar ik ben nu al een beetje zenuwachtig. Maar dat is omdat ik voor elk vak bij andere mensen zit en ik heel verlegen ben :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2010 - 17:15 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja ahah, ik krijg allemaal verschillende klassen.
    maar ik weet al wat ik aan ga doen.(nerd)


    Smiling but close to tears.

    Ik niet, maar ik zit geloof ik nog steeds in dezelfde klas, en de meesten van 5 havo ken ik wel :Y)


    SLOAN.

    Ik zit in me examenjaar dus ik ken iedereen wel.
    Maar er zit 1 nieuw meisje ons.
    Maar ik vind het niet echt spannend :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik hoef over 2 weken pas weer naar school en ik ken al die mensen al, maar ik ken dat gevoel wel. (:


    Wie du mir, so ich dir.

    ik hoeef pas 6 sep :Y)


    MENSEN DIE GEEN REACTIE PLAATSEN REEGT OP!

    Twee nieuwe mensen in de klas die ik niet ken.
    Ik weet nu al een week lang wat ik aan ga doen. XS
    Ik ben zenuwachtig en heb géén zin!!!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik. Want ik ga naar een nieuwe school waar ik niemand ken en ik ben niet sociaal. meer asociaal. maar ik maak me er nog geen zorgen over, ik moet pas volgende week woensdag (1 september) naar school.

    Ik zit als school niet stom doet tenminste terug bij mijn vorige klas + 2 beste vriendinnen. En in een slechter geval zit ik in een andere klas máár zowieso met men 2 vriendinnen =D
    Ik moet dus niet perse een goede indruk maken.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik hoef dinsdag pas naar school en ik ken maar 2 mensen die naar dezelfde klas gaan, hahaha. Ik ga ook eens prakkiseren over wat ik aan ga doen + hoe ik m'n haar ga doen + make-up.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Ik hoef dinsdag pas naar school en ik ken maar 2 mensen die naar dezelfde klas gaan, hahaha. Ik ga ook eens prakkiseren over wat ik aan ga doen + hoe ik m'n haar ga doen + make-up.

    Succes daarmee.(nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik hoef officieel pas 22 februari ofzo weer x'D
    Maar ik heb na de vakantie stage over een 2 weken (:


    dream, dare, fly!

    Ik moet over een week. Ik ken 1 persoon - die zit bij me in de nieuwe klas jammer genoeg - maar ik had graag gewild om te beginnen terwijl ik helemaal niemand ken. Totally start from scratch. Er zitten maar 15 mensen in de klas, waarvan 4 of 5 meisjes :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit in mn examejaar dat is het enigste waar ik zenuwachtig voor ben omdat ik denk dat ik zak
    En omdat school het allemaal super goed heeft geregeld -overdrevengekuch-


    the world is filled with people that we dont understand

    whiiiiiiiiiiiiiiiiii ik heb nog 2 weekjes.
    ik ken nog niemand van mijn klas en weet nog nie eens mijn mentor. :S
    maarja.
    veel succes!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."