• Ik moet dus morgen weer naar school, net zoals de meesten hier volgens mij.
    Morgen halen we onze boeken op en krijgen we een kort mentoruurtje met de hele klas.
    Ik ken denk ik een stuk of 5 mensen, van de 25. Duuuuuus, ik ken de rest allemaal niet, en zij mij niet.(krul)
    Dus ik moet morgen wel een goede indruk maken, haha. Daarom sta ik nu alvast voor de kast, om te kijken wat ik aan ga trekken.(krul) En volgens mij weet ik het al, whiehie. Ik wil namelijk wel een paar vriendjes hebben in m'n klas.(krul)
    Waaaaaa. Wie vind het ook zo spannend?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er gewoon zin in. Vrijdag boeken ophalen en ach ik ken (bijna) iedereen wel, ik weet niet of er ook nieuwe mensen bij komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb nog 1 week,
    maar ik kom in een klas van iets van 25 leerlingen, maar ken ik niemand :X


    Vampire Heart.

    Ik moet morgen en ik ken niemand!!
    Terwijl ik eigenlijk bij een meisje van vorig jaar zou komen maar die heeft overplaatsing gevraagd. :(


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik heb al helemaal bedacht wat ik aan ga doen enz. maar ik zit ong. in dezelfde klas als vorig jaar, dus zo zenuwachtig ben ik niet. Behalve dan dat dat óngelofelijk lekkere ding is blijven zitten.. haha.


    It's time to be happy again.

    Ik ken al iedereen die in mijn klas zal zitten, maar ik ben ook al aan het bedenken wat ik zal aandoen (begin op 1 september) (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kom ook in nieuwe klas, volgens mij wel bij paar bekenden. Maar ik ben dus wel beetje zenuwachtig maar ik heb gelukkig nog week vakantie (krul)


    -

    Ik moet volgende week gelukkig pas. Maar ik weet nog niet eens in welke klas ik kom, ik ga naar een nieuwe school en we hebben niet eens zo'n kennismaking ofzo gehad. Beetje slecht geregeld, haha. Maar ik zit met verschillende lessen toch bij andere mensen, dus ik moet maar zien hoe het loopt. Ik ben stiekem ook best wel zenuwachtig, hehe.
    Maar alvast succes! Haha (:

    Ik kom ook in een nieuwe klas, maar ik ken er wel een paar mensen. Voordat m'n nieuwe schooljaar begint op 6 September ga ik eerst nog eens mijn garderobe uitbreiden, zodat ik genoeg keus heb voor mijn eerste dag, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.