• Ik moet dus morgen weer naar school, net zoals de meesten hier volgens mij.
    Morgen halen we onze boeken op en krijgen we een kort mentoruurtje met de hele klas.
    Ik ken denk ik een stuk of 5 mensen, van de 25. Duuuuuus, ik ken de rest allemaal niet, en zij mij niet.(krul)
    Dus ik moet morgen wel een goede indruk maken, haha. Daarom sta ik nu alvast voor de kast, om te kijken wat ik aan ga trekken.(krul) En volgens mij weet ik het al, whiehie. Ik wil namelijk wel een paar vriendjes hebben in m'n klas.(krul)
    Waaaaaa. Wie vind het ook zo spannend?:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het ook best wel spannend ookal ken ik bekant iedereen x]
    veel succes vandaag^^

    Hehe ik vind het schoolsysteem in NL zo raar met dat examenjaar enzo.. Maar on topic nu, ik moet pas 1 september naar school en ben eigenlijk totaal niet zenuwachtig (;


    Smile, it makes people wonder what you are thinking.

    playthemusic schreef:
    Hehe ik vind het schoolsysteem in NL zo raar met dat examenjaar enzo.. Maar on topic nu, ik moet pas 1 september naar school en ben eigenlijk totaal niet zenuwachtig (;

    Huh, hoezo? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breezy schreef:
    Ja ahah, ik krijg allemaal verschillende klassen.
    maar ik weet al wat ik aan ga doen.(nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Maunier schreef:
    (...)
    Huh, hoezo? :'D

    Ja ik hoor altijd zo van 'examenjaar', wat in hemelsnaam is dat? Hebben jullie niet gewoon elk jaar examens? :D


    Smile, it makes people wonder what you are thinking.

    Ik moet nu zo en ken helemaal niemand en bijna al mijn vriendinnen zjin nu op kamp.
    En ik had al zo een goede indruk-,-


    Food.

    playthemusic schreef:
    (...)
    Ja ik hoor altijd zo van 'examenjaar', wat in hemelsnaam is dat? Hebben jullie niet gewoon elk jaar examens? :D

    Oooh, zo.
    Haha, bij jullie heten testen die wij gewoon door het hele jaar doen, ook examens. Bij onze heten ze proefwerken, en SO's. (Proefwerken tellen zwaarder.)
    En zo krijgen wij cijfers het hele jaar door. Maar als je in je examenjaar zit, dan is dat je laatste jaar. Aan het eind van dat jaar moet je dan examens doen, die bepalen of je zakt, of slaagt en je diploma krijgt.
    Oké ik ben slecht in uitleggen, maar is het ongeveer duidelijk? :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    lol,
    ik wil niet eens naar school :/
    ook niet voor de nieuwe jongens :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Maunier schreef:
    (...)
    Oooh, zo.
    Haha, bij jullie heten testen die wij gewoon door het hele jaar doen, ook examens. Bij onze heten ze proefwerken, en SO's. (Proefwerken tellen zwaarder.)
    En zo krijgen wij cijfers het hele jaar door. Maar als je in je examenjaar zit, dan is dat je laatste jaar. Aan het eind van dat jaar moet je dan examens doen, die bepalen of je zakt, of slaagt en je diploma krijgt.
    Oké ik ben slecht in uitleggen, maar is het ongeveer duidelijk? :'D

    ik denk dat ik het een beetje snap nu ja ;d. Maar wij hebben het hele jaar door ook gewoon testen hoor, wij noemen ze toetsen of als het van grotere hoeveelheden is dan HO's, allez zo noemen wij ze toch in mijn school ;) en dan ja altijd examens met kerst en op het einde van het schooljaar he ;) haha bedankt om het toch een beetje uit te leggen!


    Smile, it makes people wonder what you are thinking.

    Ik trek gewoon mijn normale kleren aan en zie wel wie er durft om 'emo!' naar me te roepen. :'DD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind het doodeng.(krul)


    .

    Ik zit met dezelfde mensen als vorig schooljaar :]
    Maar succes morgen!(krul)


    Russian Roulette is not the same without a gun.

    Taihuttu schreef:
    Ik trek gewoon mijn normale kleren aan en zie wel wie er durft om 'emo!' naar me te roepen. :'DD

    Haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik zometeen om 1 uur naar school waaaahhh!! gelukkig maar een halfuurtje alleen om boeken+rooster te halen. ik ken gelukkig iedereen gelukkig al twee jaar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    volgende week maandag moet k mijn boeken halen.
    en dan volgende week dinsdag beginnen de lessen. :"d


    Life is a beautiful struggle