• vraag : 'ben je TH fan ?'
    antwoord: 'ja'
    uitslag: 'je bent emo!'


    wow, dus als je TH fan bent, ben je gelijk emo ? ik ben TH fan, maar ik ben geen emo. ik ben gewoon mezelf. ik word echt gek van al die mensen hier, die denken dat als je TH fan bent, of emotive core (emocore) leuk vind, meteen emo bent. en gothic is geen 'ergere' versie van emo. emo is een afkorting van emotioneel. mensen, begrijpen jullie dat niet ? je mag gewoon zijn wie je wil. je moet niet zo snel een vooroordeel geven over iemand.ik heb respect voor iedereen, of je nou een huppel of emo of wat dan ook bent. ik geef niet graag labels aan iemand. doe dat dan ook niet bij mij. jullie zjin gewoon zo, zo , STOM. DENK NA. als ik fan van rihanna zou zijn, zou ik dan ook meteen een huppel zijn ? de meeste zeggen natuurlijk ja, maar die hebben het fout. ookal heb ik persoonlijk een hekel aan rihanna, ik heb toch respect voor haar. ze is toch ook maar een mens ? dus emo of wat dan ook haters, als jullie dit lezen, weten jullie het rood-witte kruisje heus wel te vinden. ik laat me niet op m'n kop zitten door stalkers die me 'emo' blijven noemen, of 'gothic', alleen als ik een zwart shirt aanheb ofzo. sorry voor degene die hetzelfde denken als ik, aan jullie heb ik geen hekel hoor ^^.

    amen.

    Amen 4 you!!

    Groot gelijk, mij noemden ze emo omdat ik th fan ben, een zwrte trui droeg op een winterdag en eyeliner aanhad, tof he? -_-'
    dikke zever ja!

    Je hebt groot gelijk, emo zit in je hoofd, niet in je kleren of op je armen..;
    x

    Is dat een quiz hier?
    Meld die dan even, want die quizen zijn inhoudsloos & kwetsend [/dus verboden]

    Is dat een quiz hier?
    Meld die dan even, want die quizen zijn inhoudsloos & kwetsend [/dus verboden]


    Volgens mij is het een meningsuiting, mag dat? [/weetereigenlijknietsvanmaarhooptdatzehetjuistheeft]

    je hebt helemaal gelijk meid,ik heb ook en hekel aan al die labels en vooroordelen

    Amen dude Ö
    Groot gelijk!


    What's wrong whit loving someone?

    mij noemen ze ook altijd emo, zonder een echte reden. oke, ik vind tokio hotel goed en ik zit in de put, so what?! laat ze hun probleem lekker ergens anders krijgen toch? je hebt helemaal gelijk!

    ToHo is helemaal geen Emo Bill is ene Wannabe :$
    Nujja ik ben geen TH Hater wou gewoon eventjes zeggen :$


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.