• Nou, er zijn dus in de tweede 2 meisjes bij ons gekomen van Havo en een kende ik al want daar zat ik in groep 8 bij in de klas en de andere kende ik nog niet. Maar ik ging veel met hun om en het werden zo'n beetje mijn beste vriendinnen.
    Soms hadden we wat ruzietjes, maar die werden meestal (snel) opgelost.
    Ik had soms wat botte opmerkingen tegen het meisje wat ik eerst niet kende, ik noem haar even R, maar ik dacht dat ze het niet erg vond, want ik mocht haar graag en ik dacht zij mij ook. Maar toen deed ze opeens heel erg bot en vervelend tegen mij en reageerde gewoon op alles wat ik fout deed etc.
    Ik vroeg elke dag waarom ze zo deed en stuurde haar een brief en een mail dat het me speet (wat ik dan ook fout had gedaan), maar ze doet nog steeds zo rot tegen me. Nu nog steeds.
    Ik heb haar laatst nog een mail geschreven dat ik het heel vervelend vond dat ze nog steeds zo doet en die mail negeert ze gewoon compleet. Ik vroeg haar op school of ze die had gelezen en of ze nog terug ging schrijven. Haar antwoord was domweg dat ze er geen tijd voor heeft gehad. Dat is al ongeveer 3 weken geleden en ze heeft nog steeds niet teruggemaild.

    Nou, vandaag hadden we biologie en ik wilde het wattenstaafje waar mijn wangslijmvlies aan zat weggooien, maar ik struikelde over een tas van een meisje. Genant, maar ach, daar kan ik mee leven. Maar R lachte me dus super hard uit en dat ging zo'n 5 minuten door.
    Ik zei zo dat ze op moest houden omdat het echt niet meer zo grappig was en toen hadden we een soort van bitch fight want ik riep allemaal dat ze haar kop moest houden en dat ik echt vond dat ze normaal moest doen. Ik gooide er even alles uit wat me dwars zat en toen zei zij dus dat ze zo tegen me deed omdat ik ook zo deed tegen haar, in de tweede. Nou, sorry hoor, maar ik heb vaak genoeg mijn excuses aangeboden tegen haar, maar het blijkt dus nog steeds niet goed te zijn. Ooit van vergeven gehoord?

    Het meisje dat naast me zit, ook een best vervelend kind, vroeg zo waarom ik R zo stom vond. Ik zei dat ik haar niet stom vond, maar dat zij mij stom vond. En het is waar, want ik vind haar eigenlijk gewoon een lief meisje, maar als ze me negeert, kan ik haar moeilijk aardig blijven vinden.

    Ik voel me nu gewoon kut omdat ik echt niet weet hoe ik dit goed moet maken en ik zit er heel erg mee, want ik wil eigenlijk gewoon met haar om kunnen gaan zonder dat ze botte opmerkingen maakt.

    Hebben jullie een idee hoe ik dit moet oplossen, want ik wil wel gewoon nog met haar omgaan omdat ze in ons vriendengroepje zit en het is ook niet leuk voor de andere meisjes als wij steeds zo vijandig zijn tegen elkaar.

    Sorry voor dit lange en vervelende verhaal, maar het voelt goed om het even kwijt te hebben.
    Respect als je het helemaal gelezen hebt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Als ik jou was zou ik alles wat je in dit topic neer hebt gezet, tegen haar zeggen.


    26 - 02 - '16

    Misschien moet je haar maar los laten. Als zij niks meer met jou te maken wil hebben kan je haar moeilijk dwingen.
    En als ze dom tegen je blijft/gaat doen laat je haar gewoon weten dat ze niet met je om hoeft te gaan maar wel gewoon normaal tegen je kan doen.
    Succes!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Op mij komt ze over als een ontzettend kutkind, en ik zou gewoon precies hetzelfde doen bij haar. Dan krop je niet alles op.
    Dit is trouwens geen advies, lol. Dit is gewoon haten.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wel je kan dus beginnen om niet bot tegen haar te doen, dan stopt zij zelf misschien ook. Vraag anders misschien aan die vriendin of ze aan R wil vragen waarom ze zo bot doet, dan kunnne jullie het samen oplossen. Veel succes!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bedankt, maar ik heb haar echt al heel vaak gevraagd of ze normaal wilt doen en dan zegt ze gewoon nee.
    En ik vind het een beetje stom om andere mensen er bij te betrekken, dan wordt het ook een beetje hun probleem.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    Bedankt, maar ik heb haar echt al heel vaak gevraagd of ze normaal wilt doen en dan zegt ze gewoon nee.
    En ik vind het een beetje stom om andere mensen er bij te betrekken, dan wordt het ook een beetje hun probleem.


    Misschien moet je niet meer met haar omgaan, als zij niet normaal wil doen dan is ze geen goeie vriendin. Je hebt al van alles geprobeerd om het goed te maken en ze reageert zo.


    Physics is awesome

    Jullie hebben eigenlijk gewoon gelijk, maar mijn beste vriendin is ook haar beste vriendin, dus als ik niet met haar omga, ga ik ook niet met mijn vriendin om....


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Feline schreef:
    Als ik jou was zou ik alles wat je in dit topic neer hebt gezet, tegen haar zeggen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Feline schreef:
    Als ik jou was zou ik alles wat je in dit topic neer hebt gezet, tegen haar zeggen.

    + Je hebt ook nog mensen op school die willen helpen om een "ruzie" op te lossen c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb je wel eens zonder een klas er om heen geprobeerd serieus te praten? Gezegd dat je haar eigenlijk een lief meisje vind? Dat je haar niet had willen kwetsen?
    Als dat niet helpt/hielp, dan kun je er beter geen energie meer in steken.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:45 ]


    You are beautiful, you are love.

    Als ik het zo lees heb je al genoeg gedaan om haar duidelijk te maken dat het je spijt en dat je haar gewoon aardig vind. Je hebt genoeg energie in jullie 'relatie' gestoken. Als zij niet hetzelfde doet vanaf haar kant, is zij jou niet waard.


    #WWED - What Would Emma Do?

    probeer gewoon de band met je vriendin te behouden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ohh jij bent lief , dat jij zoveeel moete doet om te vergeven , ik zou veel te koppig zijn hihi
    Maar mss heeft ze ook gewoon AANDACHT te kort . Of ze heeft een andere ruzie buiten school , en ze laat haar frustratie op jou af. btw veel suc6 ;)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Je zegt zelf dat je wel eens bot tegen haar was, waarschijnlijk zit dat dus nog best diep bij haar. Kan me best voorstellen dat als jij heel onverschillig zegt 'sorry voor wat ik dan ook gedaan heb' dat zij zoiets heeft van 'ja uh de groeten'. Je hebt haar schijnbaar ergens geraakt waar ze het niet leuk vond om geraakt te worden. Ik kan me haar gedrag best voorstellen.


    Life is hard and then we die

    Van wat jij hier hebt geschreven, lijkt 't erop dat dat meisje gewoon helemaal niet zo aardig is. Ik vind het echt tof van je dat je haar gewoon gemaild hebt, het komt over alsof je het serieus goed wil maken met haar. Dat zij daar niet op reageert, is laf. Als zij haar best niet wil doen om het beter te maken, dan moet jij je tijd niet aan haar verspillen. Ik begrijp dat je graag gewoon vriendinnen met haar zou willen zijn, maar het lijkt er niet op dat het ervan gaat komen. Het beste is denk ik om gewoon te proberen met je vriendinnen uit dat vriendengroepje bevriend te blijven en haar zoveel mogelijk te negeren. Misschien verandert zij nog eens en ziet ze in hoe stom zij bezig is.


    i put the fun in funeral