• Hallo!
    Ik heb een suggestie. =)
    Als deze suggestie niet mogelijk is om uit te voeren of overbodig is, maakt het niet uit. Het kwam alleen maar in me op. Ik wil niet veel eisend of dwingend overkomen.;)

    Ik dacht dus aan zoiets:
    Je kan ergens aanklikken of je bij laatste uitkomst stories voor 16+ wilt zien. Omdat er soms best wel vieze/enge afbeeldingen bij staan, en soms zijn de titels dat ook.:$ Ik denk niet dat veel mensen hier last van hebben of zoiets, maar ik wel een beetje.:$

    Nogmaals:
    Als deze suggestie niet mogelijk is om uit te voeren of overbodig is, maakt het niet uit. Het kwam alleen maar in me op. Ik wil niet veel eisend of dwingend overkomen.;)

    Bedankt voor het lezen!
    <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    mee eens, hoewel ik denk dat niemand er wat mee gaat doen

    Ik snap je bedoeling.
    Maar eigenlijk staat er al leeftijdskeuring op de story zelf.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk niet dat mensen die gaan gebruiken, uiteindelijk..


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het overbodig is.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Scandal schreef:
    Ik snap je bedoeling.
    Maar eigenlijk staat er al leeftijdskeuring op de story zelf.


    Eens.
    Weetje, ik let daar ook voor op. Niet omdat ik er niet tegen kan, maar wel omdat iedereen hier kan meekijken op mijn scherm. Ik scrol altijd zachtjes naar beneden en als ik dan zie dat het een 'ongeschikte' afbeelding is, scrol ik snel verder naar beneden tot ik ze niet meer zie en vernieuw de pagina zodat er een andere foto staat. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Er was vroeger ook al een tokio hotel filter, dat de site enorm vertraagde. Ik denk dat het hetzelfde gaat gelden voor een 16+ filter.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hingucker schreef:
    (...)

    Eens.
    Weetje, ik let daar ook voor op. Niet omdat ik er niet tegen kan, maar wel omdat iedereen hier kan meekijken op mijn scherm. Ik scrol altijd zachtjes naar beneden en als ik dan zie dat het een 'ongeschikte' afbeelding is, scrol ik snel verder naar beneden tot ik ze niet meer zie en vernieuw de pagina zodat er een andere foto staat. (:


    Hetzelfde hier!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cornflakes schreef:
    Er was vroeger ook al een tokio hotel filter, dat de site enorm vertraagde. Ik denk dat het hetzelfde gaat gelden voor een 16+ filter.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Helemaal voor, mijn kleine broertje gaat ook vaak naar deze site.


    ars moriendi

    Dan kijk/lees je toch niet? Ik vind het overbodig.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 18:22 ]

    Turn schreef:
    Er was vroeger ook al een tokio hotel filter, dat de site enorm vertraagde. Ik denk dat het hetzelfde gaat gelden voor een 16+ filter.

    Inderdaad, bovendien ben ik tegen, omdat ik het een beetje onnodig vindt. Als je het niet wilt lezen kun je het ook wegklikken(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Turn schreef:
    Er was vroeger ook al een tokio hotel filter, dat de site enorm vertraagde. Ik denk dat het hetzelfde gaat gelden voor een 16+ filter.

    Inderdaad. En daarom gaat het er niet komen.

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.