• oke waarom heeft bijna iedereen een hekel aan rihanna & zac efron eigelijk ik heb ook een hekel aan hun maar weet niet eens waarom >< :W


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rihanna haar muziek vinnik barslecht en ik vind zac te 'fake'.
    hij heeft zo'n babygezicht.

    sorry vr de fans


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    pff , Zac is teveel met zijn uiterlijk bezig. Hij wou de auto niet uit voor een klein dom pukkeltje dat je wrs niet echt goed zag PLUS [heel belangerijk!] hij heeft haar op zijn tenen ! [gezien in de joepie ;D]
    En Rihanna laat haar pa stikken terwijl zij stinkend rijk is ;S [ook gelezen in de joepie x)]


    actin' like sluts, we want cunt !

    Rihanna, vind ik gewoon niet kùnnen zingen en Zac Efron? die is nep ! Hij heeft zowat de helft van alle make-up van de wereld op zijn kop !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zac doet me denken aan een mislukte Ken-pop !! En Rihanna haar liedje slaan altijd door -.-'

    pff , Zac is teveel met zijn uiterlijk bezig. Hij wou de auto niet uit voor een klein dom pukkeltje dat je wrs niet echt goed zag PLUS [heel belangerijk!] hij heeft haar op zijn tenen ! [gezien in de joepie ;D]
    En Rihanna laat haar pa stikken terwijl zij stinkend rijk is ;S [ook gelezen in de joepie x)]
    Ahum, in de stars stond iets heel anders.
    Haar vader wilt haar geld niet, omdat hij al blij is dat hij een deel van haar leven is.

    (...)Ahum, in de stars stond iets heel anders.
    Haar vader wilt haar geld niet, omdat hij al blij is dat hij een deel van haar leven is.

    nou ik heb toch ook dat andere gelezen hoor


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..