• Luister,ik ben GEEN TH-Fan maar ik ben een JB-Fan,SO WHAT? Mensen worden boos als iemand een TH-Hater is,tjees! En wij mogen zeker niet boos zijn omdat wij JB-fans zijn? Echt laag. Ik ken mensen en die worden boos op TH-Haters en schelden JB dan vervolgens uit,DAN BEN JE EVEN ZIELIG! JB-fans hebben net zon hekel aan haters als TH-Fans.

    Zo! Das eruit
    Sorry als ik je hebt gestoort
    Xxx Kim

    Je hebt gelijk. En daarom zeg ik ook niks over JB, ik ken ook maar één liedje van hun:$

    mee eens! ik ben TH-fan maar ik zeg helemaal niets over JB behalve dan dat ik sommige nummers van hun heel goed vind ;)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    ik ben ook th fan, maar so what als jb leuker vinden als th? mee eens [punt]


    i like cookies :Y)

    Mee eens, ik zeg alleen over JB [/ en andere zangers/zangeressen/bands] dat het hooguit niet mijn smaak ik.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    Mee eens, ik zeg alleen over JB [/ en andere zangers/zangeressen/bands] dat het hooguit niet mijn smaak ik.
    xoxo Nicole

    Ja,Je kan de TH-Fans eigenlijk in 2e delen de ene helft acepteert alles en de andere hebben een hekel aaan TH-Haters maar schelden zelf ook een groep uit.

    (...)
    Ja,Je kan de TH-Fans eigenlijk in 2e delen de ene helft acepteert alles en de andere hebben een hekel aaan TH-Haters maar schelden zelf ook een groep uit.
    klopt


    Why don't you break my heart

    Ik ben het met je eens.
    Het is gewoon kansloos als je mensen gaat uitschelden omdat ze dingen die jij leuk vind, stom vinden. Iedereen is anders :Y)

    Ik hoef gewoon echt niks van die jb.


    I need you like a heart needs a beat

    ik ben th-fan, daar heb ik zelf voor gekozen. dus een jb-fan mag toch ook zeker wel zelf weten waar die naar luisterd. [/mijn mening] ik zelf luister jb niet [moet ik eigenlijk ook nog eens doen, kijken of ik ze leuk vind xD]

    ik ben TH fan
    zekr geen JB
    sry maar ik vind da die geen goe muziek hebbe sry
    das gwn mijn smaak nie


    Gilles (ll)

    Ik ben TH-Fan maar ik had al een keer op een of ander topic geknalt dat sommige nu JB-hater aan het worden zijn.. Best dom als je het zo bekijk he? Zij haten th-haters maar doen hetzelfde als th-haters alleen dan naar JB toe..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Je kan ook geen hater zijn. JE kan de luziek niet leuk vinden, maar TH of JB haten kan niet. Je kent ze neit persoonlijk. Je kent hun liedjes en dingen die in interviews worden gezegd hoven niet waar te zijn; Je hebt zoveel nep interviews en dingen. Je kent de mensen niet persoonlijk en je kunt ze dus ook niet haten. Haat is een groot woord. Het is zoiets als iemand de dood toe wensen, maar hoe kun je dat doen als je diegene niet kent. Je kent hoogstens hun muziek (wazar het dan toch eigenlijk allemaal omdraait) en de meest mensen die zichzelf haters noemen kennen de muziek niet eens.

    DUS TH-JB-CB OF WAT DAN OOK HATERS BESTAAN EIGENLIJK NIET.

    sorry hoor, maar ik vind echt niks aan de JB enja, ik scheld ze ook uit, maar tegen andere JB- haters, en niet tegen JB fans!! en dàt is het verschil met de TH-haters!!! die schelden de th-fans uit! en daar krijg ik de tering van! dus ben ik daarom zielig?? tss....
    owhja, nog iets, de haters van TH gaan zoveel mogelijk dingen over hun opzoeken, om die dan te veranderen, om daar dan kunnen mee te lachen, doen JB haters dat dan? nee dus!
    en eigenlijk heeft ManDASIenTJj best wel gelijk, alleen moet ik de JB totaal niet! ik zag zo bv vandaag nog een intervieuw met de JB op tmf, en ik vind echt niks (!) aan die kerels, maar hoe kan ik mezelf dan noemen? 'ikhounietvandejonasbrotherskind'? nja, niet dus!
    iemand iets tegen wat ik zeg? zeg maar!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik heb ook zoiets gezegd al in een topic
    En euh je hebt volkomen gelijk, alleen is jou uitleg een beetje moeilijk te volgen:$:$


    Live life limitless.

    Hallo ik ben th-fan EN jb-fan ! En nu ? Wat wouden jullie eraan doen x] Ik ga echt niet mijn style veranderen en haters zijn gewoon zielig [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.