• Ja, op die kutschool van mij. Ik moet vandaag voor het eerst naar school én gelijk lessen volgen, alleen omdat ik nu in het examenjaar zit, wat een bulshit. Mijn hele school is raar.

    Nog iemand van die belachelijke regels op school?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind mijn schooltijden te vroeg (krul)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik vind mijn schooltijden te vroeg (krul)


    Ik ook. (krul)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik moest elk jaar meteen beginnen met lessen? Zo raar vind ik het niet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ze hebben mijn fxckingrooster op de eerste lesdag alweer veranderd.


    Smiling but close to tears.

    Ja, de eerste dag (gister) gewoon lessen voor mij en vandaag pas de introductie?

    Hmm, nee. Bij mij is het wel relaxed. Gister boeken ophalen, en vandaag introductie. En morgen ben ik vrij, ghehe.
    Donderdag begin ik pas echt.
    (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb nergens last van. ik moet volgende week maandag me rooster halen en woensdag beginnen :Y)


    Everything is worse without music.

    Tja... gisteren was onze school alleen voor nieuwe leerlingen bedoeld. Vandaag begin ik om 14.30 en morgen weet ik nog niet helemaal. Op de magister staan maar zes lessen voor morgen.

    Carcass schreef:
    Ik vind mijn schooltijden te vroeg (krul)
    Ik ook.


    Live your dreams.

    Oké mijn school wordt nog raarder.
    Op het dagrooster staat dat om 10 over 10 reguliere lessen beginnen.
    Maar we werden naar huis gestuurd. was ik daar een half uur, om dingen te horen die ik al weet...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Arme Idool !
    Wij moeten de 30ste boeken gaan halen, en de 1ste om 10 uur op school zijn om ingedeeld te worden in de klassen, ons rooster te krijgen,... Maar de lessen beginnen wel pas donderdag de 2de =D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jup. ._.
    Als het een hele dag school is, dan mogen alle scholen in de helft al naar huis omdat ze het niet nodig vinden al meteen les te geven als niemand zijn boeken bijheeft. (in België krijg je je rooster op de eerste schooldag)
    Maar op mijn school hebben we dan na de middag wél les en moeten we alles noteren op een stukje papier om daarna over te schrijven in je boek.
    Dus ik hoop dat we nu 1 september op een woensdag valt, er geen les gaat zijn en enkel kennismakingen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Jup. ._.
    Als het een hele dag school is, dan mogen alle scholen in de helft al naar huis omdat ze het niet nodig vinden al meteen les te geven als niemand zijn boeken bijheeft. (in België krijg je je rooster op de eerste schooldag)
    Maar op mijn school hebben we dan na de middag wél les en moeten we alles noteren op een stukje papier om daarna over te schrijven in je boek.
    Dus ik hoop dat we nu 1 september op een woensdag valt, er geen les gaat zijn en enkel kennismakingen. (:

    1 september valt op een woensdag, je hebt geluk =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Oh, oh, oh. Mijn school belde net zo Ö Midden tijdens de vakantie Ö
    Nou ja, ze vroegen of ik het erg vond van klas te veranderen, want anders ging ik niet bij men 2 beste vriendinnen zitten. En ik heb maar nee gezegd, dus nu ga ik voor het eerst in heel mijn leven niet in een A klas zitten, maar in een B (huil)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ghahahahaha,
    Mijn school ownt die van jullie allemaal.
    De mensen van Basis mogen niet meer op het schoolplein roken, Kader en alles daarboven nog wel. Serieus, hoe gaan ze weten wie van Basis is en wie van Kader? [/die hebben de pauze's samen]


    We'll still love each other, forever and always. <3