• ik ben dus egt zo dom Ö
    ik deed ranja in zo beker en toen water en toen ging in drinken en toen spuugde ik het er weer uit want ik had er afwasmiddel ingedaan inplaats van ranja -_-'' XD

    oke vertel nu maar jullie domme dingen -GayHand-


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    GEETVER!!
    Ik heb geen domme dingen,ik bén dom, dus alles wat ik doe is dom -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    DOMBO DOMBO DOMBO
    (A)
    ik pakte een bord en een lepel en drinken en giete het op het bord
    -_- e ndee boter in ene glas -______________-'


    don't Worry...Be gay.

    Ik mag mijn haar nog een keer gaan verfen omdat ik het vergeten was door te kammen en nu zitten er nog lichte plukken in. Mag ik morgen met mislukt haar boeken gaan halen. :'D


    blame the bully.

    My god weetje nu wrm ik je dom kind noem xD


    *He's the one.

    My god weetje nu wrm ik je dom kind noem xD

    Jaa(huil):Y)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dat is heel stiekem nét zo'n actie voor mij ;D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Soms, heel soms als het avond is, en ik kijk een film ofzo.. Dan wil ik dus een chipje pakken [uit een bakje, weetjewel :W] maar dan graai ik in een beker met cola ofzo, en dan word mijn hand nat ;D


    all I want for christmas is a girlfriend

    dat vind ik egt een actie voor mijxD

    Soms, heel soms als het avond is, en ik kijk een film ofzo.. Dan wil ik dus een chipje pakken [uit een bakje, weetjewel :W] maar dan graai ik in een beker met cola ofzo, en dan word mijn hand nat ;D

    heb ik ook zo vaag... en egt zo blond:Y);)


    I am an idiot, I move.

    Soms, heel soms als het avond is, en ik kijk een film ofzo.. Dan wil ik dus een chipje pakken [uit een bakje, weetjewel :W] maar dan graai ik in een beker met cola ofzo, en dan word mijn hand nat ;D


    OMG dat heb ik ook zo vaak xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    HAHAHHAHA


    I recycle my thoughts.

    Ook wou ik chips pakken uit de zak pakte ik 1 euro en stopte het in me mond o.O :S


    I do not hook up.

    Ook wou ik chips pakken uit de zak pakte ik 1 euro en stopte het in me mond o.O :S


    OMG =']


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik wilde mijn telefoon in mijn broekzak stoppen op de fiets. Toen dacht ik dat ik hem er in kon schuiven, flikkerde hij op de grond. Bijna auto overheen en ik en mijn vriendin lachen(A)

    En als ik soms mijn telefoon en de afstandsbedining in mijn hand heb, wil ik gaan zappen met de afstandbedining. Nee dat doe ik niet, dan doe ik het met mijn telefoon, waar niet eens een knopje opzit >.< (mobiel met een klepje x'D) Alleen dat gebeurt alleen als ik moe ben x'D


    bla bla bla

    ik noem mijn domme dingen niet veel te veel
    want ik ben dom weetj xD


    Gilles (ll)

    Ik lig hier gewoon dubbel van het lachen met jullie acties :'D

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "