• Okay mensen ik stijl mijn haar dus elke morgen en nu is mijn vraag zou ik nu kaal worden o.O ? Want nouja het is heel slecht voor mijn haar maar ik haat mijn krullen gewoon!

    xxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I do not hook up.

    A dat echt stom. Nouja mijn ouders betalen normaal de kapper nu moet ik het zelf betalen :S Dat wi ik niet maar ach ik wil dat haar wel heel graag want het is echt stoer! Ik wou dat ik mijn haar zo goed kon verven echt!


    I do not hook up.

    Ik ga niet naar de kapper. Doe het zelf.
    Als je dichtbij woont wil ik je haar wel doen. :') Dat doe ik voor zoveel mensen. Dan koop ik de verf in, en die kosten krijg ik terug + de reiskosten naar zijn/haar huis.

    Zou ik wel willen maar zaandam is wel verweg van mij o.O Ik ga wel op vakantie naar de kapper ik vraag wel of ik in de herfst vakantie mag ;) Daar koste het haar wat ik nu heb dat was knippen, wissen, ontkleuren, zwart verfen en roze verfen rond de 45 euro. Dus tsjaa dat kan altijd nog ;)


    I do not hook up.

    Hmhm oke. En was het ook goed gedaan of?

    Nouja ze hadden dus eerst kleurspoeling gebruikt [/-___-!] Maar me heeft moeder het overgeverft! Waar kan je trouwens die kleuren haarverf kopen? Misschien kan me moeder dat wel doen. xD


    I do not hook up.

    Ik heb daar een prive mens voor :')
    Maarja, bij een kapper?

    Oo kende ik maar van zulke mensen xD Ik denk dat ik dan maar even naar zwolle moet kan ik gelijk even naar de london. Of ik ga eens naar Amsterdam. En bij de kapper zetten ze alleen maar extensions,


    I do not hook up.

    Ja, kwa haar heb ik het makkelijk :'D
    Maargoed. Als je langs A'dam komt roep je maar, dan laat ik zo zien waar je haar kunt halen enzo. ;)

    Okay is goed bedankt! Omg ik moet morgen naar school dus ik ga maar eens naar bed. Ik krijg morgen vast de heletijd te horen dat ik leuk haar heb zeggen mijn vriendinnen ook :S Dan andwoord ik al metteen : 'nee het is niet leuk ik wil alweer wat anders!'


    I do not hook up.

    Haha, ach zorg voor die verf, en leer het zelf doen. ;) Kost heel weinig, en gaat lekker chill thuis.

    Ja dat denk ik ook hopelijk krijg ik op het vwo curcus haar verven ;) [/Waar heb je het eigenlijk geleerd?]

    Nouja ik ga slapen Byee.

    xxx


    I do not hook up.

    Ik heb het afgekeken bij kappers, en verder zelf geleerd. Echt niet moeilijk. ^^
    En goodnight <3

    Okay dan ga ik dat ook maar eens doen!

    En jij ook alvast een goodnight <3


    I do not hook up.

    Kaal worden is een groot woord. Maar ik denk dat het na verloop van tijd wel droger word en misschien ook wel dunner. Dus ik zou oppassen en het zo minmogelijk doen als ik jou was.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    veel mensen zeggen dat het kwaad kan, maar volgens mij ga je er echt niet zoveel last van hebben hoor, je word in ieder geval niet kaal!


    Beeeeeeeesje :-)