• Misschien is dit wat beter uitgelegd: Via dit knopje kan een link van je verhaal op Fakebook terecht komen, wat ik liever niet heb dan wel. Als je het knopje nu wel laat staan maar zou kunnen instellen dat andere mensen die je verhaal lezen dat knopje niet kunnen zien en er dus ook niet op kunnen drukken, komt er ook geen link op facebook maar is het knopje er wel nog steeds(:

    Dus mijn suggestie is dat je het knopje wel laat staan maar op 'niet zichtbaar voor lezers' kun zetten.

    Wat denken jullie?

    Edit: dit is er inmiddels al.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 12:48 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dat begrijp ik niet zo goed, sorry..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik heb mijn verhalen gewoon staan op niet zichbaar voor mensen die geen account op quizlet hebben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wanneer je niet wilt dat anderen (buiten Q) je verhalen kunnen lezen, kun je dit aangeven bij Instellingen.

    Je zet dan een vinkje bij "Mijn creaties verborgen houden voor niet-leden".


    Dit is mijn signature...

    Ik zeg: Doen!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het 'vind ik leuk'-knopje?
    Is het normaal dat ik er niets van snap, haha? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    Het 'vind ik leuk'-knopje?
    Is het normaal dat ik er niets van snap, haha? (:

    Dat is dat knopje van op Facebook. Sinds kort kan dat ook op Q. Dan komt de link van het verhaal waarbij je op dat knopje drukte op Facebook te staan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Optimistic schreef:
    Het 'vind ik leuk'-knopje?
    Is het normaal dat ik er niets van snap, haha? (:


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rutger schreef:
    Wanneer je niet wilt dat anderen (buiten Q) je verhalen kunnen lezen, kun je dit aangeven bij Instellingen.

    Je zet dan een vinkje bij "Mijn creaties verborgen houden voor niet-leden".

    Eigenlijk vind ik dat dat vinkje iets teveel verborgen houdt. Ik zou graag mijn stories verborgen houden voor niet-leden, maar mijn quizzen en polls mogen dan weer wel beschikbaar zijn... :x


    Let the Night embrace you

    Misschien is dit wat beter uitgelegd: Via dit knopje kan een link van je verhaal op Fakebook terecht komen, wat ik liever niet heb dan wel. Als je het knopje nu wel laat staan maar zou kunnen instellen dat andere mensen die je verhaal lezen dat knopje niet kunnen zien en er dus ook niet op kunnen drukken, komt er ook geen link op facebook maar is het knopje er wel nog steeds(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, ik ben het helemaal met je eens. Ik zou me ook nogal schamen als mijn verhalen gewoon op facebook zouden staan :#


    Beeeeeeeesje :-)

    Tragically schreef:
    Misschien is dit wat beter uitgelegd: Via dit knopje kan een link van je verhaal op Fakebook terecht komen, wat ik liever niet heb dan wel. Als je het knopje nu wel laat staan maar zou kunnen instellen dat andere mensen die je verhaal lezen dat knopje niet kunnen zien en er dus ook niet op kunnen drukken, komt er ook geen link op facebook maar is het knopje er wel nog steeds(:


    Ja, en dan als je het geen probleem vind dat je het gewoon kan laten staan.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Fatal schreef:
    (...)

    Ja, en dan als je het geen probleem vind dat je het gewoon kan laten staan.

    Ja, dat bedoel ik eigenlijk(: Ik had het eerst wat vaag uitgelegd, sorry daarvoor.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het een vreselijk lelijk & doelloos knopje, sorry (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    RESCUExME schreef:
    Ja, ik ben het helemaal met je eens. Ik zou me ook nogal schamen als mijn verhalen gewoon op facebook zouden staan :#

    Hu ? Da stukje snap ik niet hoor! Waarom zou jij je toch schamen?


    Terug naar de veiligheid!

    Valerian schreef:
    Ik vind het een vreselijk lelijk & doelloos knopje, sorry (cat)

    ja precies Q is geen facebook, het is zowiezo doelloos daar stories/delen erop te zetten
    wat ik ook liever niet heb


    never lose the ability to see beauty in the little things