• Ik word zo gek van mezelf. Ik ben namelijk té snel verliefd. En ook nog eens op veel te veel jongens. Veel mensen zeggen me dan ''Dan ben je niet écht verliefd!'' Maar ik ben oud genoeg om te weten of ik écht verliefd ben of niet, en ik ben het gewoon te snel. Iemand die dit kent? :')


    I chill back and I spread peace n love

    Uh-uuu (baby)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Uh-uuu (baby)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verliefd worden is een groot woord.
    Je hebt wel gevoelens, maar om nou echt verliefd te zijn. Dat probleem heb ik:P

    Val me niet aan :$ Dit is mijn mening.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Reassurance schreef:
    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.


    Ik ook.
    En meestal heb ik een crush op de verkeerde jongens(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb meer dat ik vaak 'Crushes' heb.
    Als ik verliefd ben, vind ik hoe je bent van binnen en buiten erg leuk, en dan ben ook echt verliefd.

    Bij 'Crushes' vind ik het uiterlijk alleen geweldig of dan vind ik 'm gewoon leuk. :']


    Takatukaland.tumblr.com

    Ahja, ik denk ook dat 't bij mij eerder een 'crush' is dan dat ik daadwerkelijk ook écht verliefd ben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Compleet (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Happysnail schreef:
    Uh-uuu (baby)


    .

    Happysnail schreef:
    Ahja, ik denk ook dat 't bij mij eerder een 'crush' is dan dat ik daadwerkelijk ook écht verliefd ben.

    Dat denk ik ook, maar als je een erge crush hebt, denk je al snel dat je verliefd bent, terwijl je dat eigenlijk nog niet bent aangezien je die persoon daar nog niet goed genoeg voor kent. That's what I mean, ghehe.


    I chill back and I spread peace n love

    Nee, ik heb meer crushes maar verliefd worden duurt erg lang.

    Ik vind mensen heel snel leuk. Maar verliefd ben ik maar 2x geweest.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben nog nooit verliefd geweest. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dan is de vraag natuurlijk ook, wat versta je onder verliefd zijn? Ik denk dat dat namelijk ook per persoon anders is.


    I chill back and I spread peace n love

    BIERRI schreef:
    Dan is de vraag natuurlijk ook, wat versta je onder verliefd zijn? Ik denk dat dat namelijk ook per persoon anders is.


    idd. (:


    Takatukaland.tumblr.com