• Ik word zo gek van mezelf. Ik ben namelijk té snel verliefd. En ook nog eens op veel te veel jongens. Veel mensen zeggen me dan ''Dan ben je niet écht verliefd!'' Maar ik ben oud genoeg om te weten of ik écht verliefd ben of niet, en ik ben het gewoon te snel. Iemand die dit kent? :')


    I chill back and I spread peace n love

    Reassurance schreef:
    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    tjah,,sommige mense worde vaak verliefd,andere ni,,that's life =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee. Ik ben nooit zwaar verliefd geweest, dat ik door de roze wolkjes de realiteit niet meer kon zien zeg maar.

    En ik kan stellen dat ik in meer dan twee jaar niet op iemand ben gevallen. Das voor mij niet moeilijk, ik denk dan altijd dingen als: hoe kun je nu verliefd wezen, je kent die gozer niet eens ed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nja, écht verliefd niet. En nu word ik niet meer verliefd, want ik ben het al 15 maanden <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Op het moment hou ik het maar bij 1 jongen :9~ Dus nee, ben niet snel verliefd :'D


    -

    Ik heb daar ook last van gehad.. Het lijkt echt net of ik over mezelf lees..
    Maar nu is het op een of andere manier over, nu is het zo dat ik té langzaam verliefd word.. En geloof me:
    Dat is pas echt irritant.. In a way dan


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Reassurance schreef:
    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.


    Beeeeeeeesje :-)

    Reassurance schreef:
    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.


    People change like the seasons - J. Cole

    Reassurance schreef:
    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    ik ben 7x verliefd geweest in een jaar!!!


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    Reassurance schreef:
    Ik heb snel een crush, maar verliefd worden kost meer tijd bij mij.

    neeee , ik ben het totale tegengestelde van jou dan! ik was een keertje verliefd op een jongen toen ik dertien was en ik was pas weer verliefd toen ik bijna 18 was :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Vroeger in de lagere school had ik dat ook, maar als ik er nu aan terug denk besef dat ik eigenlijk helemaal niet verliefd was. Maar ik was dan ook nog heel jong!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    het wil niet zeggen als je snel verliefd op iemand wordt dat het niet echt is er bestaat zoiets als liefde op het eerste gezicht :)

    uit mijn ervaring kheb 2 korte relaties gehad (don't remind me of that please!) ik dacht dat ik echt verliefd was maar nu ben ik stiekem verliefd op iemand (was ik direct weg van!!) en ik weet dat ik nu ECHT verliefd ben. een gevoel dak nog nooit bij iemand anders heb gehad...

    ok sorry voor mijn lange uitleg... ma tkomt er ma op neer hangt van persoon tot persoon af ma wil ni zeggen da ge 'ni verliefd' zijt ;)

    Serieus, stop met dat irritante gebump!


    "Well, well. Look who we've got here!"