• hoi,
    ik heb een ideetje.
    er bestaat een quizlet nieuwsbrief en dit lijkt er een héél petieterig klein beetje op.
    iedere maand komt er in een story op mijn profiel een nieuwe 'quiztec' te staan. quiztec is een soort tijdschrift waarin de nieuwste quizzen,stories,polls en weetjes in staan maar waar er ook een rubriek komt als in het forum om te promoten. dus wat moeten jullie doen?
    heel simpel. je stuurt een pb bericht naar mij met daarin de korte beschrijving van je story,quiz en je zet er een link bij maar ook of het een nieuwe story is of een oude story om te promoten. heb je een leuk weetje,gedichtje,grapje, wil je eens met je profiel in het tijdschrift staan dan mag je dat ook gerust doorsturen maar eerst zou ik dit doen of niet?


    Change, the only good thing in this world.

    Geen idee.. Maar ik denk dat je dan massa PB's ga hebben. Dan wat?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Doen!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Doen, leuk idee. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Virginity schreef:
    Geen idee.. Maar ik denk dat je dan massa PB's ga hebben. Dan wat?


    ik vind wel een manier (:


    Change, the only good thing in this world.

    Je mailbox zal overspoeld worden door pb's.
    Lijkt leuk, maar ik zie het nut er niet zo van in als we al iedere week een nieuwsbrief krijgen. =)

    Waarom eig Quiztec?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    affliction schreef:
    (...)

    ik vind wel een manier (:


    Misschien.. De leukste story van het rijtje xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Misschien.. De leukste story van het rijtje xD


    maar dan moet ik dat beslissen en ik heb geen zin in ruzies of scheldmails omdat ik een andere story beter vond misschien dat ik het met een poll kan doen maar dan nog


    Change, the only good thing in this world.

    affliction schreef:
    (...)

    maar dan moet ik dat beslissen en ik heb geen zin in ruzies of scheldmails omdat ik een andere story beter vond misschien dat ik het met een poll kan doen maar dan nog


    Ah laat dan maar zitten. Dan wordt mijn story nooit gekozen..(cool)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Scandal schreef:
    Je mailbox zal overspoeld worden door pb's.
    Lijkt leuk, maar ik zie het nut er niet zo van in als we al iedere week een nieuwsbrief krijgen. =)

    Waarom eig Quiztec?


    dat mijn mailbox overstelpt zal worden weet ik maar daar heb ik zo mijn oplossingen voor.
    het nut is dat je in 1 keer allemaal stories,polls en quizzen zal zien terwijl je ze anders moet gaan zoeken en bij de nieuwsbrief is er maar telkens 1 quiz en 1 story en 1 poll.
    en die laatste weet ik niet, ik vind het gewoon leuk om uit te spreken dus...
    mensen met een beter idee voor een naam, kom maar op x)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 15:13 ]


    Change, the only good thing in this world.

    affliction schreef:
    (...)
    mensen met een beter idee voor een naam, kom maar op x)

    Wat denk je van de QuizCourant? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    doen!


    your eyes are like stars in the night.

    Cornflakes schreef:
    Doen!

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Wat denk je van de QuizCourant? (krul)

    Dat klinkt goed. x]

    Nja, als het is wel een pluspunt tegenover de nieuwsbrief dat er meer keuze aan stories, quizzen, polls enzo komt. Dan zit er sneller iets naar je eigen smaak tussen.
    Ga je het dan ook 1x per week doen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou het dan een keer per maand doen, want het lijkt me onmin veel werk en je moet ook nog naar school, lijkt me. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat klinkt goed. x]

    Nja, als het is wel een pluspunt tegenover de nieuwsbrief dat er meer keuze aan stories, quizzen, polls enzo komt. Dan zit er sneller iets naar je eigen smaak tussen.
    Ga je het dan ook 1x per week doen?


    ik dacht aan om de twee weken en als dat niet lukt om de maand. maar als jullie willen kan ik proberen per week.

    ps: ik heb besloten het te doen, dus kom maar op met jullie stories,quizzen,gedichtjes,weetjes,opmerkingen...
    niet hier natuurlijk maar pb me gewoon


    Change, the only good thing in this world.