• Tussen mijn broer en -nu zijn ex- zijn vriendin, ze haddden in oktober twee jaar verkering en ze waren zo poepig samen.

    Rob zat ermee dat ze gewoon al veelste lang iets samen hadden, aangezien hij pas zeventien is en hij ook nog gewoon uit wil gaan enzo.

    ik vind het echt heel jammer, maar iedereen moet verder hè. en misschien komen ze ooit nog bij elkaar, maar ik ga Raina wel missen want ze is echt lief (flower)

    en nou geen reacties geven; ja en, want dat vind ik niet leuk.
    steun rob en raina hier eerder, mwhihi


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sterkte voor je broer (: Maar misschien kunnen ze gewoon vrienden blijven en kun jij ook met zijn ex-vriendin in contact blijven? (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    millenium schreef:
    (...)

    Jawel, dat wel maar je snapt wel denk ik? xd
    Naja, weet je, ik snap wel dat hij toe is aan nieuwigheid op die leeftijd.. Maar ikzelf was ook vijftien toen ik aan mijn huidige relatie begon, en ik zie niet in waarom ik die zou opgeven omdat ik niet elke avond uit kan gaan en af en toe hier en daar een jongen kan zoenen. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik hier niet echt begrip voor opbrengen. Ik snap zijn punt, maar ik zie dit toch anders.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, weet je, ik snap wel dat hij toe is aan nieuwigheid op die leeftijd.. Maar ikzelf was ook vijftien toen ik aan mijn huidige relatie begon, en ik zie niet in waarom ik die zou opgeven omdat ik niet elke avond uit kan gaan en af en toe hier en daar een jongen kan zoenen. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik hier niet echt begrip voor opbrengen. Ik snap zijn punt, maar ik zie dit toch anders.


    Rob was ook niet van plan om elke avond uit te gaan en met elk meisje te zoenen, en dat was ook echt niet DE reden om het uit te maken hoor. twee jaar is al lang op zo'n leeftijd, en ze waren net een getrouwd stel als je ze zo zag. en niet meer verliefd is niet meer verliefd toch?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    millenium schreef:
    (...)

    Rob was ook niet van plan om elke avond uit te gaan en met elk meisje te zoenen, en dat was ook echt niet DE reden om het uit te maken hoor. twee jaar is al lang op zo'n leeftijd, en ze waren net een getrouwd stel als je ze zo zag. en niet meer verliefd is niet meer verliefd toch?
    Oh kijk, dat is een heel andere reden. Dat wist ik niet, dat hij niet meer verliefd was. Ik vond het al zo raar.. :P


    Life is hard and then we die

    Het leven is hard n.n


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, weet je, ik snap wel dat hij toe is aan nieuwigheid op die leeftijd.. Maar ikzelf was ook vijftien toen ik aan mijn huidige relatie begon, en ik zie niet in waarom ik die zou opgeven omdat ik niet elke avond uit kan gaan en af en toe hier en daar een jongen kan zoenen. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik hier niet echt begrip voor opbrengen. Ik snap zijn punt, maar ik zie dit toch anders.

    Ik zie 't eigenlijk ook op die manier. Naja, everybody's different I guess.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sterkte voor hun allebei.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.