• Wat. Een. Film.
    Ik ben er nog niet goed van. Het is echt één van de meest originele, indrukwekkendste en filosoferende films die ik ooit gezien heb!
    Ik kan hem maar niet uit m'n hoofd krijgen. Het idee van die dromen alleen al is zo fasinerend.
    Wie heeft hem ook gezien en wie gaat hem nog zien?
    Hij is een echte aanrader!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    al gezien (krul)
    en inderdaad, die film is zo goed :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik vond hem echt zo goed!
    maar in de bioscoop zat ik wel van "hoe ben ik hier ook al weer gekomen O,o?"


    Alis volat propriis

    Zoals twiddict hierboven zegt, dat deed ik ook constant. Mooie film.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    twiddict schreef:
    Ja, ik vond hem echt zo goed!
    maar in de bioscoop zat ik wel van "hoe ben ik hier ook al weer gekomen O,o?"

    Ik dacht daarna enkel: "Is dit dan ook een droom?" Ik wist en weet nog steeds niet wat er nu echt is en wat niet. Wie weet is heel deze wereld ook maar een droom.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Die film heb ik met Sandra (Taken) gezien. Ik vond 'm best ingewikkeld, maar wel heel erg goed!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fuck me. Hij is erg ingewikkeld. Ik heb echt nagedacht bij die film, maar hij is erg goed, ja.


    You move me ......... Kurt

    Ik had hier al een tijd geleden een topic over.
    maar anyway, jaaaa die film was echt zooo goed
    _O_ zeker een van m'n favoriete, en ik heb hem ook al twee keer in de bios gezien :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vond hem geweldig. Snapte er uiteindelijk niks van en toch weer wel.. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet beschrijven haha.(krul)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Anaxiphilia schreef:
    Ik had hier al een tijd geleden een topic over.
    maar anyway, jaaaa die film was echt zooo goed
    _O_ zeker een van m'n favoriete, en ik heb hem ook al twee keer in de bios gezien :')


    Oh, sorry.
    Maar als je hem voor de tweede keer ziet is 'het' er toch af?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben helemaal niet voor actie films. Maar die ziet er me wel iets uit. Maar ik ga toch niet zien, misschien valt hij tegen. Voor jou is het aanrader, niet voor iedereen. (:
    Ik wacht wel tot 'ie ooit eens op tv komt of iemand die dvd heeft dat ik ken en die eens wil zien of zo. Maar ik ga er denk ik niet voor naar de cinema gaan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    In het begin snapte ik het niet, maar serieus wat een film! Ik vind het echt een hele goede film! Hij is zo goed!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Moet 'm zeker nog 'ns kijken


    "I shut my eyes in order to see.'

    Móét die film zien!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik kijk 'm wel wanneer hij valt te downloaden.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hij lijkt me niet zo leuk eigenlijk..