• Dit is zo'n topiconderwerp waarvan ik geen idee heb waar het thuis hoort, dus als het fout staat mag het natuurlijk verplaatst worden!



    Heb jij altijd al willen weten hoe een slang aanvoelt?
    Durf jij op de foto met een vogelspin?



    Als afstudeerproject organiseer ik samen met twee klasgenoten Reptilia.
    Reptilia is dé mogelijkheid om kennis te maken met de wonderbaarlijke wereld van reptielen en amfibieën.


    Als je in noord-limburg en/of omstreken woont, of je gewoon KEI graag mijn evenement wilt bezoeken,
    ben je van harte welkom op 18 januari (2014) van 12:00 tot 16:00 uur.

    Voor meer informatie, klik hier voor onze facebookpagina.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:33 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hé, ik woon daar twee straten vanaf (: Anyway klinkt wel interessant maar zit helaas op woensdag tot half 5 op school.
    Oeps wacht ik zie dat ik verkeerd gekeken heb en dat het op een zaterdag is. Misschien kan ik dan wel langskomen (:

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:53 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Wat een origineel afstudeerproject. Nu ben ik wel benieuwd voor wat een opleiding, dit afstudeerproject is. Ik bedoel, het is niet echt iets allerdaags.
    Echt balen dat ik er zo ver vanaf woon.


    Chaos is a ladder.

    Insurgent schreef:
    Hé, ik woon daar twee straten vanaf (: Anyway klinkt wel interessant maar zit helaas op woensdag tot half 5 op school.


    18 Januari (2014) is op een zaterdag:Y)

    Reigning schreef:
    Wat een origineel afstudeerproject. Nu ben ik wel benieuwd voor wat een opleiding, dit afstudeerproject is. Ik bedoel, het is niet echt iets allerdaags.
    Echt balen dat ik er zo ver vanaf woon.


    Ik studeer dierverzorging a.k.a. dierhouderij.
    Aangezien ik stage loop bij een opvangcentrum voor exotische zoogdieren + reptielen en amfibieën kwam ik op het idee.
    Mijn stage begeleidster komt ook als gastspreker c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Op school heb ik slangen, baardagame, varanen, schildpadden, vogelspinnen, agaatslakken, gekko's, kikkers etc genoeg. Al vastgehouden ook en mee op de foto geweest hahah. Behalve de spin, brrr. Mij niet gezien.

    Wel leuk idee/gedaan trouwens ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lol, dat is 5 minuten fietsen ofzo voor mij :')
    Wat kun je dan precies aanraken enzo? Welke beesten en wat mag je doen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 18:38 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Verdorie ik woon niet in Noord-Limburg. Jammer :c


    26 - 02 - '16

    Rivaille schreef:
    Lol, dat is 5 minuten fietsen ofzo voor mij :')
    Wat kun je dan precies aanraken enzo? Welke beesten en wat mag je doen.


    Er is een speurtocht met quiz, maar dat is meer voor de kleinere.
    Voor onze leeftijd is het voornamelijk informatie over de diersoorten en de kans om op de foto te gaan.
    Het is nog niet zeker welke dieren er precies komen (aangezien bijv. slangen dan aan het vervellen zijn) maar denk aan:
    slang(en), vogelspin, uil(en), schildpad(en), baardagame, kameleon, padden, wandelende takken, witbuikegels, etc.

    Verder zijn er ook nog verschillende dieren te bewonderen van de dierenspeciaalzaak zelf, maar deze zijn niet om te hanteren.

    Child schreef:
    Verdorie ik woon niet in Noord-Limburg. Jammer :c

    Je mag evengoed wel komen hoor! Waar kom je ergens vandaan?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zie, ik woon in Zuid-Limburg en het lijkt me wel leuk om naar zoiets van een Q-user te gaan. MAAR NIET MET SLANGEN EN SPINNEN!
    Nee serieus, ik ben bang voor die beesten. Echt bang bang. Heel bang. Super bang.
    Dus, nee bedankt..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh wat gaaf! Ik wou dat ik dichter in de buurt woonde..
    Op welke school zit je, als ik vragen mag?


    Alis volat propriis.

    Oh hey, dat klinkt kei leuk! En Venlo is wel in de buurt. Dus wie weet. ;')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is te ver weg en ik heb dan een selectiedag van de school waar ik graag naar toe wil :3 Ik heb wel eens een slang vastgehouden trouwens (:
    We waren op vakantie en zagen overal huge borden met REPTILE ZOO! Dus wij waren super nieuwsgierig, kwamen we in iemands achtertuin
    terecht en daar heb ik dus slangetjes vastgehouden, enge slangen bekeken en ook andere beesten :p

    Wel een super nice idee! Als ik had gekund was ik zeker gegaan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dat is maar n uurtje rijden :)
    helaas moet ik werken op zaterdag tot half 4 :'(


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Hobbit schreef:
    Oh wat gaaf! Ik wou dat ik dichter in de buurt woonde..
    Op welke school zit je, als ik vragen mag?


    Natuurlijk mag je dat vragen!
    De Groene Campus in Helmond, persoonlijk vindt ik het geen aanrader xd


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    (...)

    Natuurlijk mag je dat vragen!
    De Groene Campus in Helmond, persoonlijk vindt ik het geen aanrader xd

    Ah oké (: Ik vroeg het me af omdat ik komend jaar naar Helicon ga in Geldermalsen ^^


    Alis volat propriis.

    Hobbit schreef:
    (...)
    Ah oké (: Ik vroeg het me af omdat ik komend jaar naar Helicon ga in Geldermalsen ^^


    Oké, leuk! Over het Helicon in Geldermalsen kan ik helaas niks zeggen, dat is een van de weinige Helicon vestigingen die ik nog niet heb bezocht in mijn Helicon-carrière :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss