• Wat. Een. Film.
    Ik ben er nog niet goed van. Het is echt één van de meest originele, indrukwekkendste en filosoferende films die ik ooit gezien heb!
    Ik kan hem maar niet uit m'n hoofd krijgen. Het idee van die dromen alleen al is zo fasinerend.
    Wie heeft hem ook gezien en wie gaat hem nog zien?
    Hij is een echte aanrader!


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik moet die film zien. Ellen Page is mijn favoriete actrice. :0


    All this dampness is damp.

    Gewoon epic.

    Guyana schreef:
    Ik ben helemaal niet voor actie films. Maar die ziet er me wel iets uit. Maar ik ga toch niet zien, misschien valt hij tegen. Voor jou is het aanrader, niet voor iedereen. (:
    Ik wacht wel tot 'ie ooit eens op tv komt of iemand die dvd heeft dat ik ken en die eens wil zien of zo. Maar ik ga er denk ik niet voor naar de cinema gaan...


    Ik ook niet, maar ik kon geen andere film voorstellen, want er waren jongens bij en die willen natuurlijk geen meisjesfilm zien...
    Ik ben toch blij dat ik hem gezien heb.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Happysnail schreef:
    Moet 'm zeker nog 'ns kijken


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb hem gezien en vond hem niet zo eigenlijk.

    Ze gaan in een droom, in een droom, in een droom, in een droom en daarin gaan ze zichzelf beschermen en op andere lopen schieten.

    Het zit natuurlijk nog dat hele verhaal achter van die dode vrouw enzo, maar ik vind hetgene waar het grootste deel van de film over gaat niet heel aangrijpend. xD Dat schieten en in dromen duiken.

    Guyana schreef:
    Ik ben helemaal niet voor actie films. Maar die ziet er me wel iets uit. Maar ik ga toch niet zien, misschien valt hij tegen. Voor jou is het aanrader, niet voor iedereen. (:
    Ik wacht wel tot 'ie ooit eens op tv komt of iemand die dvd heeft dat ik ken en die eens wil zien of zo. Maar ik ga er denk ik niet voor naar de cinema gaan...


    Je kunt 'm allang downloaden? :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hingucker schreef:
    (...)

    Oh, sorry.
    Maar als je hem voor de tweede keer ziet is 'het' er toch af?


    hahah maakt niet uit hoor.
    En nee helemaal niet, ik snapte het juist meer en je let meer op kleine details enzo, al was de eerste keer wel iets leuker, maar de tweede keer was ook gewoon leuk :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    En Joseph Gordon-Levitt was natuurlijk weer geweldig (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Die film is echt super!!!(H)


    Make your dream reality! --- There are no villains, only misunderstood heroes

    Waar gaat die film over?(krul)


    =

    Ik heb hem nu twee keer gezien terwijl ik haast rechtop in slaap viel, maar ik begrijp wel grote stukken ervan. En het is een prachtige film :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bro schreef:
    al gezien (krul)
    en inderdaad, die film is zo goed :9~


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Geweldige film! (en Joseph Gordon-Levitt unceunce :9~)


    As travars

    Bro schreef:
    al gezien (krul)
    en inderdaad, die film is zo goed :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California