• Dat heb ik dus wel héél erg fel.

    Net boeken halen en iedereen zo dom kijken. Mijn ma loopt altijd mee maar ik heb ze een keer afgescheept. En nog keken veel mensen me aan. Ik snel bedenken waarom. Ik heb een voetbal t-shirt aan en een sportbroek. Wat wil je ik moet zo naar training. Zitten ze me vanuit hun ooghoeken me aan te gapen. En dat kan ik niet hebben. Iemand idee om het zo efficiënt mogelijk te negeren?

    En nee het is niet alleen zo het is ook als ik iets nieuws aan heb.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Je moet er niks van aantrekken.
    Ik heb dat ook soms voor, maar dat kan me niet schelen(;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zou zeggen; gewoon negeren. Ik let er gewoon niet op x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Geniet lekker van de aandacht die je krijgt. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Me middelvinger opsteken. heheh. :'D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ga ze terug aangapen :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij mij op school zit een jongen die je niet aanstaart, maar echt aangaapt. Serieus. Met mond open enzo.


    It's time to be happy again.

    Psychic schreef:
    Ga ze terug aangapen :3


    effort never betrays you

    Ik werd tijdens Engels de hele tijd aangegaapt, ik werd er kwaad van. x]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nightingale schreef:
    Bij mij op school zit een jongen die je niet aanstaart, maar echt aangaapt. Serieus. Met mond open enzo.

    Dat had ik bij de ortho, zo'n jongen keek me aan alsof ik het eerste meisje was dat ie ooit in zn leven had gezien.
    Maar, ik zou het gewoon negeren ;]

    Misschien ben je gewoon een apart figuur. Dat hebbie soms (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word altijd aangegaapt, zoals Zaitsev, dat heb je soms. :Y). Maar niets van aantrekken, wat kan jou het boeien als mensen je nakijken (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Zeg dat je heel erg blij bent met de aandacht, het begrijpt dat mensen zo graag naar je willen kijken, maar dat je graag een beetje privacy hebt. Een sterrenleven is ook niet alles. :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Nah dat heb ik dus ook door m'n opvallende haar.
    Ik zeg gewoon altijd tegen mensen die me zo lang aanstaren; "Nooit geleerd van je moeder dat iemand zo aanstaren onbeleefd is?". En anders negeer ik het (:


    ~ la-la-laaa.

    Ik heb dat altijd en negeer het gewoon.
    Enkel als hun ogen echt uit hun kassen dreigen te rollen, kijk ik hun vuil aan, of zeg net luid genoeg 'Amai, ik ben precies wel interessant.' en dan kijken ze niet meer.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oeh, een voetbalshirt? Van wie. :9~ En gewoon terug aangapen of zeggen: "Zit ik in de weg, of moet ik even aan de kant gaan?":Y)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus