• Klik
    Oké, dit is natuurlijk gewoon Justin Bieber zijn liedje "Baby" ..
    Ik ben helemaal niet zo'n Justin Bieber fan en zo..
    maar iok vind dit toch wel heeeeeeeeeel erg laag,
    Justin vind dat toch ook niet leuk...
    like, kijk eens naar dat "like" en "dislike" ding.
    Een paar haters hebben afgesproken om op 1 September 2010, vandaag dus, allemaal dislike aan te gaan klikke :"D

    Ik zag me broertje net met een vriendje ook al hyperen van "AAH de dislike heeft de meerderheid"


    de stand is op het moment:
    Like: 282498
    Dislike: 283270


    duh, er zijn haters.
    en die hebben een mening.

    Maar mijn mening over dit:

    Ik vind dit fucking laag, zielig en... ja...levenloos.

    Je hoeft geen fan of hater te zijn voor een mening.
    Ik ben geen fan én geen hater.
    Ik vind hem niet slecht ofso,
    maar over de actie zelf...
    ook als het een andere artiest was geweest.
    Dit vind ik gwn laag O.O

    Dus ja, ik wilde dus vragen wat jullie hier van vinden. Zijn jullie het emt me eens dat dit best een lage actie is of vinden jullie dit alleen maar grappig?

    Xx. Mich


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Tja, zo zijn sommige mensen (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Haha. Ik vind het best grappig, maar ja - respectloos is het wel.
    De stand:
    Like: 282624
    Dislike: 283891


    make cake, not war

    Ach ja.. Ik kan er de lol wel van inzien. Maar als je een fan bent, is het begrijpelijk dat je dit niet leuk vind. :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ahjoh, maak je nou niet zo'n druk en luister lekker die liedjes. Laat al die mensen doen. Als jij er druk over gaat doen, hebben ze je waar ze je hebben willen. Op de kast dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stripe schreef:
    Ach ja.. Ik kan er de lol wel van inzien. Maar als je een fan bent, is het begrijpelijk dat je dit niet leuk vind. :'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vind het lollig. Ik ging ook mee doen. Dat deden we ook zo met MM, en dan moesten we iets slechts zeggen over Justin Biebs.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ja oké, maar ik vind het ngoal lullig voor de fans. Ik ben er dan niet zelf fan van, maar ik zou dat neit leuk vinden ofso als dit gebeurde bij iets wat ik wel heel leuk vind...xD Dus, like, logisch dat de fans dit niet leuk gaan vinden.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Stripe schreef:
    Ach ja.. Ik kan er de lol wel van inzien. Maar als je een fan bent, is het begrijpelijk dat je dit niet leuk vind. :'D


    Terug naar de veiligheid!

    Geen fan, Geen hater. & Je hebt gelijk.. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Het is idd niet echt leuk voor Justin, en zijn fans. Maar als zij een haat-actie beginnen tegen iets dat ik leuk vind, dan kan ik daar heus wel tegen. En als zij ook maar een beetje volwassenheid in zich hebben, kunnen zij daar ook tegen.

    En dan moet ik heel eerlijk zeggen, ik heb ook thumbs down gestemd. En ik voel me ietsje minder depri dan daarnet. Dat mensen zoiets toch voor elkaar kunnen krijgen, dat geeft me toch wel een beetje een goed gevoel.:$
    Want ik mag Justin niet. Ik heb het gevoel dat hij altijd en overal in het middelpunt van iedereen staat. Dus als er dan toch zoveel mensen blijken te zijn die hem ook niet zo graag mogen, dan maakt dat voor mij alles wat realistischer en geef ik de maatschappij nog een beetje hoop.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mehehhe, ik denk dat ik straks thuis ook nog wel mee wil doen. :Y)
    Als fan moet je je daar gewoon niks van aantrekken. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    HAHAHA *Klikt op dislike*
    sorry hahahha

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 17:09 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Een paar duimpjes omhoog of omlaag, jezus, wat maakt het toch uit, als je het ZELF maar leuk vind -_-

    Mensen nemen internet veeeeeeeeeeeeelste serieus..

    Dit moeten we eigenlijk ook gewoon bij hun favoriete artiest flikken!


    Geen reclame, please.

    Dat ze het afspreken vind ik wel laag, maar ik druk ook wel op dislike als ik een liedje aan het einde nog niks vind. Op dislike klikken zelf vind ik niet zo'n schande.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.