• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    En nu ik.

    Vader: - Ik kan hem geen cijfer geven omdat ik zo goed als geen band met hem heb. Gesprekken komen niet verder dan 'hoi, alles goed?' 'Ja, prima.' Maar hij betaalt wel weer een deel van m'n studie. Ik denk wel dat hij om me geeft - anders zou hij dat niet doen - maar kan het niet uiten.

    Moeder: 5. Ik kan erg slecht met haar communiceren en haar beleveniswereld staat gewoon lijnrecht tegenover die van mij. Ik heb haar dat vaak genoeg duidelijk geprobeerd te maken, maar gesprekken daarover lopen altijd spaak. Daarnaast is ze gewoon geen vrolijk persoon en zodra er ook maar iets aan stress opduikt, interesseert het haar niks of haar dochter huilend in de kamer zit of in paniek om middernacht de straat oprent omdat het ook haar allemaal te veel wordt. Daarom zal ik ook altijd een wrok blijven koesteren. Daarnaast heeft ze me geslagen vroeger en is ze achter me aan gegaan met een mes. Ik kijk eerder neer op haar dan er tegenop en ik weet dat zoiets niet goed is. Maar goed, sommige wonden laten littekens achter.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 20:36 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    -mag ik ze minpunte geven??-

    mam:2
    pap:3

    zielig,,ik weet het. Ma ik heb geen band me hen ofzo,da zijn zo halve vreemden voor mij,ze snappen niks van mij en ik niks van hun.
    Het botst gewoon op alle vlakken.
    en oh,jah,,een kleuter elke avond bij een babysit droppen is niet het vb van een goeie ouder.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zaitsev schreef:
    En nu ik.

    Vader: - Ik kan hem geen cijfer geven omdat ik zo goed als geen band met hem heb. Gesprekken komen niet verder dan 'hoi, alles goed?' 'Ja, prima.' Maar hij betaalt wel weer een deel van m'n studie. Ik denk wel dat hij om me geeft - anders zou hij dat niet doen - maar kan het niet uiten.

    Moeder: 5. Ik kan erg slecht met haar communiceren en haar beleveniswereld staat gewoon lijnrecht tegenover die van mij. Ik heb haar dat vaak genoeg duidelijk geprobeerd te maken, maar gesprekken daarover lopen altijd spaak. Daarnaast is ze gewoon geen vrolijk persoon en zodra er ook maar iets aan stress opduikt, interesseert het haar niks of haar dochter huilend in de kamer zit of in paniek om middernacht de straat oprent omdat het ook haar allemaal te veel wordt. Daarom zal ik ook altijd een wrok blijven koesteren.



    Wel,jah,,ergens lijkt mn situatie daar ook op.
    alleen hebben ze bij mij allebij de beide problemen.
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vader: 9.
    Moeder: 9.

    Ja, ik ben blij met mijn ouders. Ze doen heel veel voor me en daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ze zijn er ook altijd wel voor me als ik ze nodig heb. En ze zijn ook hele makkelijke ouders gewoon. En ze zijn gewoon lief. -hihi nu klink ik echt als zo'n slijmbal ten opzichte van mijn ouders. (:

    reyon schreef:
    (...)


    Wel,jah,,ergens lijkt mn situatie daar ook op.
    alleen hebben ze bij mij allebij de beide problemen.
    x


    Ik benijd de mensen die gewoon een gezonde gezinssituatie hebben, continuiteit zeg maar. En geen ouders die met riemen slaan, met stoelen gooien of je bedreigen met messen. Ik heb het allemaal gezien en gevoeld.
    Voor geen goud zou ik mijn kind dat aan willen doen. Niet hetgeen waarvan je wordt geacht te houden en het goed in de maatschappij te brengen.

    Hmm.. ik blijf hier emotioneel van worden, zelfs na al die jaren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ecstasy schreef:
    Vader: 9.
    Moeder: 9.

    Ja, ik ben blij met mijn ouders. Ze doen heel veel voor me en daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ze zijn er ook altijd wel voor me als ik ze nodig heb. En ze zijn ook hele makkelijke ouders gewoon. En ze zijn gewoon lief. -hihi nu klink ik echt als zo'n slijmbal ten opzichte van mijn ouders. (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vader; 8. vet relaxt, mag bijna alles, als het gaat om op internet bestellen of naar concerten :3 hij wordt alleen nogal oud, en tja, daar hoort chagrijnig zijn bij...
    Moeder; 7,5. Ze is wel lief en aardig en zo, maar ik mag véél minder.


    Destroy what destroys you.

    Moeder: 8.5
    Vader: 4

    Mijn moeder is vet lief, en mijn vader kan ik gewoon niet uitstaan, en hij mij niet. Dus ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Papa: 9.5 - Hij is chill. Ik kan met 'm praten en als ik dingen niet mag dan verteld hij me waarom niet. We hebben dezelfde muzieksmaak en gaat soms mee met concerten. : D
    Mama: 9. Omdat ik gewoon een mindere band heb dan met mijn vader, maar serieus. Ik ben zó blij met mijn ouders.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Mama: 6, ik ben bang voor mijn moeder, ze is intimiderend ofzo. Ik voel me gewoon niet zo fijn bij haar. Ik durf niet bij haar bijzijn.
    Vader: 8, hij is lief.


    wth.

    Mama: 9,5
    Papa: 9,5

    Ze zijn allebij schatten en superlief maar hebben ook hun regels af en toe ;D


    You where there, while i thought nothing would last forever.

    Genius schreef:
    Moeder: 8, omdat ik de laatste tijd echt zo goed met haar kan opschieten. Ik begrijp eindelijk wat ze allemaal voor mij en mijn broers heeft gedaan :'D
    Vader: 2, het is gewoon een dikke eikel.


    jupp (:

    Ecstasy schreef:
    Vader: 9.
    Moeder: 9.

    Ja, ik ben blij met mijn ouders. Ze doen heel veel voor me en daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ze zijn er ook altijd wel voor me als ik ze nodig heb. En ze zijn ook hele makkelijke ouders gewoon. En ze zijn gewoon lief. -hihi nu klink ik echt als zo'n slijmbal ten opzichte van mijn ouders. (:


    Get back motherfuckerz'

    Vader: Die krijgt niet eens een cijfer, de mother******
    Moeder: 8


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mama: 10
    Papa: 9

    ilovemyparents.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.