• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mam/Pap: 8.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2010 - 19:50 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    mama; 9
    papa; 3

    Ik heb alles behalfe een band met mijn vader. hij praat alleen tegne me als ik me kamer op moet ruimen en mijn oc ben vergeten uit te zetten. vederest ben ik lucht voor hem.
    darom ben ik altijd weer blij als ik bij mijn mama ben, die me tenminsten wel ziet staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    moeder: 8,5
    vader: 7

    ik kan gewoon minder goed met mijn vader opschieten als met mijn moeder ;3
    En als ik wat vertel, snapt meestal mijn moeder wel wat ik bedoel en mijn vader niet-daar heeft hij gewoon geen 'vrouwen' brein voor 8D-

    maar het zijn beide schatjes, ookal hebben we soms wat misverstanden ;3

    Moeder: 8.
    Vader: 7,8.

    Mama:9
    Papa:6.5


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Stripe schreef:
    Moeder: 10 (krul)

    That awkward moment when someone bumps a really old topic...

    They both get the lwoest grade possible.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moeder: 4
    Vader: 0

    Mijn moeder kan er niets aan doen, mijn vader daarintegen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Beide een 9,9.


    Your make-up is terrible

    Het is oud ik weet het
    Ma: 9
    Pa: 8


    Life is hard and then we die

    Mama: 10
    Papa: 3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Saph schreef:
    That awkward moment when someone bumps a really old topic...

    They both get the lwoest grade possible.


    My parents get two grades times infinty below your parents :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    O damn, hier moet ik even over nadenken.

    Moeder: 8
    Papa: 9

    Ik ben een echt papakindje en hij doet alles voor me om mijn leven te vereenvoudigen. Hij is echt de beste.
    Mijn moeder is nogal... overspannen. :') Ze doet alles voor me, maar soms kan ze me zó hard de grond inboren met haar gemene en valse opmerkingen. Pfft. Anyway, ze kunnen best oké zijn áls ze mijn privacy niet steeds schenden en inbreken op mijn laptop. --'


    "Well, well. Look who we've got here!"

    allebij: het laagsten en dan nog veel lager




    uitleg alleen voor mensen die het cijfer erg laag vinden:

    -Ik heb niks met me ouders. Ze houden vast wel van mij, ik merk er alleen niet veel van.(O, ja ze kopen halfe speelgoed winkels leeg.)
    Maar dat gebeurt nu ook niet meer, ze zijn te druk met zichzelf en durven nog tegen iedereen te zeggen dat het voor ons(mijn broertje en mij) is. Ik ben slimmer dan hun twee bij elkaar. Ze trekken mijn broertje altijd voor. Ook luisteren ze nooit naar me, dan willen een keer 'praten', is het een erg eenzijdig gesprek.

    Mijn vader is bijna niet thuis en al hij er is geeft hij me of een preek, of moet ik drinken voor hem inschenken. Hij maakt alleen maar stomme opmerkingen en klaagt hoe ongezellig ik ben.(Zelf zit hij op de computer een spelletje voor 12-jarige jongens te spelen.) Hoe goed ik het ook doe op school, het boeit hem niet. Doe ik 1 ding verkeerd, dan ben ik een stom ondankbaar kreng.


    mijn moeder... ze schreeuwt, klaagt, negeert me en zit ook alleen maar op haar laptop. Verder durft ze (bijna) niet integaan tegen mijn vader. En is naar mijn mening iets te emotioneel(en nee dat vind ik niet snel.)

    Wie wil er nou niet zulken ouders?
    (Ik weet dat ik klaag er zijn vast mensen die het nog erger hebben.)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 1:31 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Papa: 9
    Mama: 8


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.