• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mama: 8
    Papa: 10


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mama: 9
    papa: 9

    Papa omdat hij gewoon super grappig en lief is, hij weet me altijd op te vrolijken als is hij soms wel een beetje irritant. i love him <3
    Mama omdat ze gewoon super lief is en je kan echt heel goed met haar praten, ze staat altijd voor me klaar en luisterd echt naar me. i love her <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Papa: 8
    Mama: 8
    Ze verdienen allebei gewoon een 8. Gewoon, omdat ze me begrijpen, willen helpen als het nodig is en weten wanneer ze me met rust moeten laten. Als ik iets kwijt moet dan kan dat ook, maar soms hebben ze me allang door voordat ik het zelf nog niet eens door heb.
    Ze zijn mijn beste vriend en vriendin. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ecstasy schreef:
    Vader: 9.
    Moeder: 9.

    Ja, ik ben blij met mijn ouders. Ze doen heel veel voor me en daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ze zijn er ook altijd wel voor me als ik ze nodig heb. En ze zijn ook hele makkelijke ouders gewoon. En ze zijn gewoon lief. -hihi nu klink ik echt als zo'n slijmbal ten opzichte van mijn ouders. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    vader : 1
    moeder : 7

    reden wil ik niet vertellen.


    behind very angel is a demon

    Ecstasy schreef:
    Vader: 9.
    Moeder: 9.

    Ja, ik ben blij met mijn ouders. Ze doen heel veel voor me en daar ben ik ze erg dankbaar voor. Ze zijn er ook altijd wel voor me als ik ze nodig heb. En ze zijn ook hele makkelijke ouders gewoon. En ze zijn gewoon lief. -hihi nu klink ik echt als zo'n slijmbal ten opzichte van mijn ouders. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Moeder: soms 4, soms 8 x)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 20:10 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    Mama: 5
    Papa: 7


    *insert philosophical cringe expression here*

    Allebei een tien. Natuurlijk hebben we ook weleens ruzie en zijn we het lang niet altijd met elkaar eens, maar goed, dat hoort erbij. Je moet wel je hele jeugd met ze leven en dus moet je er maar het beste van maken. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mams: 5,5


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Moeder: 9.
    Vader: 7,5.


    hoi, jij bent leuk.

    Mama: 7

    M'n vader is pedo,En ik had geen leuke tijden met hem


    Je mpp moeder swaa

    papa : 10
    Mama: 10

    Stiefpapa: 8
    Stiefmoeder6

    Moeder 7
    Vader 8


    Never give up on things that make you smile.

    moeder : 9
    vader : 7


    Er is meer dan alleen zwart en wit