• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeder: 8

    Soms is mijn moeder heel chagrijnig en boos, en kan ze zich vreselijk aanstellen, maar ze betekend veel voor me en zorgt dat ik het een beetje naar mijn wens heb thuis enzo, haha.

    Vader: 8

    Alhoewel hij té nieuwsgierig is en zich altijd met mijn leven bemoeid zegt hij nog altijd elke ochtend dat ik voorzichtig moet rijden, alsof ik 8 ben ofzo, en dat ik altijd bij hem kan komen met problemen, wat ik waardeer. :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 1:27 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mama: 9. Ze luistert altijd naar me als er iets is maar vindt opmerkingen van mij algauw raar en onbewust gaat ze meer met mijn broer om dan met mij. Wel geeft ze me alle vrijheid die ik nodig heb maar is ze tegelijkertijd een verantwoordelijke ouder (:
    Papa: 6,5. Ik heb absoluut geen klik met hem en altijd als er iets is geeft hij alleen zijn eigen mening zonder te luisteren naar die van mij. Hij zit hele dagen achter zijn computer en heeft soms van die opruim buien dat hij alle troep in het huis zonder pardon in mijn kamer of weggooit. Ik word vaak genoeg helemaal gek van hem en er gaan dagen voorbij dat ik hem nauwelijks spreek, maar ik weet dat hij van me houdt en het allemaal niet onaardig bedoelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Papa: 9
    Mama: 9


    Tears are words the heart can't say.

    Papa: 10
    Mama: 10


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    papa; dikke vette 10

    Mijn vader is sinds mijn 10e al niet meer bij me vanwege een ongeluk.
    Mijn vader heeft een verkeersongeluk gehad en is zwaar gehandicapt waardoor hij niks kan, hij zit in een verpleeg te huis. Maar hij is en blijft mijn beste vriend en hij was een geweldige vader dus daarvoor een dikke 10

    Moeder; 8

    Ze is soms te overbezorgd en ze kan heel lelijk doen.
    Zit vast in de familie. Op het moment moet ik haar ff niet want ik heb ruzie met haar over mijn oma(haar moeder). Mijn oma boort me altijd vies hard de grond in ( ik ben te dik, ik ben raar (vanwege mijn tatoo;s) etc)
    Verder is ze wel okee

    Mijn zus; 10 ( ja mijn zus zet ik erook bij)
    She;s my best buddy <333


    I solemny swear i am up to no good

    Papa: 10
    Mama: 10

    (krul)

    Mam: Een -kuch- vijfje. Omdat ze in de overgang zit, het niet toegeeft en onze manieren van denken botsen.
    Pap: Een acht, hij is meestal wel tof.

    Zusje: Een zeven, zij is grappig af en toe. En soms bot.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mam: 3
    Pap: 5.5

    Mam krijgt een 3, omdat ze een gemeen kreng is dat echt alleen maar kan zeiken en gossips verspreiden.
    Met mijn vader kan ik wat beter opschieten, maar hij luistert veels te vaak naar mijn moeder waardoor hij wel haar slaaf lijkt. Hij heeft ook niet echt veel tijd voor zijn kinderen, want hij is veels te veel bezig met zijn werk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mama: 8,5
    Papa: 8


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Moeder 5: Omdat ik volgens haar een trut ben en ze niet wil dat ik die achterlijke rommel(mijn verhalen en gedichten) op internet zet en dat ik er bezeten van ben. En ze wil dat ik stop met mijn achterlijke geschrijf.
    Papa 7: Omdat ik bij mijn vader meer voor elkaar krijg en en hij oprecht interesse toont in wat ik doe. Maar hij is wel heel streng op mijn schoolwerk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vader: 6
    Moeder: 7.5

    Mn vader kan wel aardig tegen me zijn, maar omdat hij niet luistert naar wat ik zeg, en dan dingen verkeerd opneemt en dan boos op me word, geef ik hem toch een 6. Mn moeder probeert haar eigen mening altijd in stand te houden en als haar dat niet lukt gaat ze schreeuwen. En dan móét ik toegeven dat ik niet gelijk heb, ook al is dat meestal niet zo :') Mn moeder krijgt toch een 7.5 omdat ze zo veel voor me gedaan heeft het afgelopen half jaar.


    Destroy what destroys you.

    Mama: 9,9
    Papa 9,9
    Ik hou ontzettend veel van hen, allebei, maar net geen 10 omdat we toch onze verschillen weleens hebben. Super ouders! <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Moeder: 9
    StiefVader: 9
    Vader: 1


    To love is to destroy.

    Moeder; 8. (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bij mij verdienen ze allebei een 8 of hoger.
    Ik kan echt geen betere ouders wensen <3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor