• Ja, mijn school is terug begonnen en dat betekend dat ik op de computer wil zitten (:
    Ik zoek dus voetbalverhalen, geen JB, TH, of weet ik wat: nee, voetbal!

    Dus, ik wil de link naar je verha(a)l(en),
    duidelijk over welke voetballer het gaat,
    en liefst ook een beetje info over wat de story gaat :]

    Dankjeee (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Die van mij? haha.


    SLOAN.

    Komt een vrouw bij de dokter

    Ricardo Kaka is een rijke, mooie, egoïstische, profvoetballer bij Real Madrid. Alles zit hem mee. Hij heeft een liefdevol huwelijk met Catalina of terwijl Lina. Af en toe gaat hij vreemd, maar zij vergoelijkt dit door zijn enthousiaste en onstuimige karakter. Het noodlot slaat toe als blijkt dat Catalina lijdt aan borstkanker. Hij steunt haar wel, maar kan het soms moeilijk aan, en gaat tussendoor vaak even naar Romane, met wie hij een stormachtige affaire heeft, en liegt dan tegen Lina. Lina wordt genezen verklaard, en confronteert Ricardo met zijn vreemd gaan. Hij maakt het uit met Romane met wie hij een affaire had. Lina wordt toch weer ziek, genezing is niet meer mogelijk. Ricardo gaat, tegen zijn belofte aan Lina, door met Romane. Lina vergeeft het hem, maar toch verslechtert haar toestand, en moet Ricardo een beslissing nemen.


    Ricardo Kaka

    When summer ends
    Avery is er van overtuigd dat haar zomer liefde weer terug keert naar het plaatsje waar zij woont. De vorige zomer hadden ze een liefde volle zomer samen in een zonnig plaatsje in Italië. En als ze gelijk heeft, en hem langs haar huis ziet lopen, loopt er al een meisje naast. Wie is Olalla?


    Fernando Torres


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Komt eraan. Wait a minute.

    Scattered Memories |Fernando Torres|

    Als Mercy van Houten samen met haar vakantieliefje Fernando verongelukt raakt ze gedurende zes jaar in een diep coma. Wanneer ze wonderbaarlijk genoeg toch ontwaakt moet ze zich weer aanpassen aan de maatschappij. Al snel ontdekt ze dat er zich een aantal veranderingen hebben voorgedaan tijdens haar slaap, waaronder die in Fernando's leven. Als ze elkaar ontmoeten komt ze daar op een schokkende manier achter.
    Heeft de tand des tijds de liefde tussen hen voor eeuwig gedoofd of is er een nieuwe vlam die niet kan wachten om te ontwaken?


    Gemaakt dooi awakening & moi -gayhand-
    En we hebben er aardig wat positieve reacties over tot dusver :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn Gregory van der wiel story??

    Samantha Donkers is een meisje van 22, woonende in Amsterdam en een fanatiek voetbalster. Voetbal is wat ze het liefste doet daarin voelt ze zich ook vrij. er zijn al een aantal grote clubs naar haar komen kijken.Waaronder haar favorite club Ajax. maar toen kwam de zwarte dag in haar voetbalcariere...



    I Could Really Use A Wish Right Now [Gregory van der wiel

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 20:17 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    False engagement | Diego Forlán |

    Sammi werkt bij het vliegveld. Duizenden mensen komen op een dag langs, inclusief beroemdheden. Wanneer op een dag een man langskomt doet hij heel merkwaardig. Wanneer hij bewusteloos neervalt schiet Sammi hem te hulp en brengt hem naar een ziekenhuis.

    Zijn familie komt hem al snel opzoeken. De man was aan het wachten op zijn verloofde, die dezelfde dag zijn familie zou ontmoeten. Sammi zegt dat zíj de verloofde is. Ze heeft er spijt van en heeft geen idee waarom ze het heeft gezegt. De man lijd aan geheugenverlies en denkt dan ook dat zíj zijn echte verloofde is. Maar wanneer Sammi zijn broer, Diego Forlán, topspeler van Uruguay ontmoet is ze compleet verliefd.


    I live for the applause, you will die for it.