• Over 6 weken pas? o.O'
    Nah, ik ben nu opzich ook al happy. c:

    Tis namelijk zo dat ik medicatie slik voor mijn tics. Maar ik heb meer last van de bijwerkingen dan profijt van het medicijn. Dus vanmiddag heb ik gebeld ivm dat ik wil stoppen met de medicatie. En nu is er een plan gemaakt en als alles goed gaat ben ik over 6 weken klaar met de medicatie.
    Dan is het vanaf dan kijken of de tics genoeg zijn afgezwakt om zonder medicatie het leven door te gaan. Zo niet, dan ga ik een therapie uitproberen in Zwolle hoogstwaarschijnlijk hoewel ie ook in Groningen zit. meer dan 60% van de mensen met tics die ze daar hebben behandeld zijn erna van alle tics af. Hoewel je er wel altijd aanleg voor zult hebben als je het hebt. Maar het is pokkeduur dus hopelijk kan ik gewoon zonder medicijnen en zonder die therapie het leven door. Maar dat is een kwestie van uitproberen.

    Dus als alles goed gaat ben ik over 6 weken medicatievrij! Yaay! Het is wel mogelijk dat ik er door het afbouwen chagrijnig van wordt of toch op de een of andere manier last heb van bijwerkingen of afkickverschijnselen of hoe het ook genoemd werd. Maar dat is dan maar zo.


    Waar ben jij happy om? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik dacht dat je een kitten of puppy zou nemen en daarom nog 6 weken moest wachten. Aangezien je vaak al vrij vroeg mag komen kijken en eventueel je voorkeur mag uit spreken, maar een aantal weken moet wachten voor dat je een kitten of puppy mee naar huis mag nemen.

    Maar dit is ontzettend goed nieuws. Ik zal voor je duimen dat je zonder medicatie en therapie vrij van tics blijft. En ook dat je geen bijwerkingen krijgt terwijl je, je medicatie af bouwt.

    Ik ben happy, omdat ik over drie nachtjes slapen jarig ben! Oftewel cadeautjes en uiteten


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Ik dacht dat je een kitten of puppy zou nemen en daarom nog 6 weken moest wachten. Aangezien je vaak al vrij vroeg mag komen kijken en eventueel je voorkeur mag uit spreken, maar een aantal weken moet wachten voor dat je een kitten of puppy mee naar huis mag nemen.

    Maar dit is ontzettend goed nieuws. Ik zal voor je duimen dat je zonder medicatie en therapie vrij van tics blijft. En ook dat je geen bijwerkingen krijgt terwijl je, je medicatie af bouwt.

    Ik ben happy, omdat ik over drie nachtjes slapen jarig ben! Oftewel cadeautjes en uiteten


    Hahaha nee, we nemen niet nóg meer honden erbij zoals het er nu naar uit ziet. En een kat hebben we ook al. :Y)

    Dankjewel! c: Ik hoop het allemaal ook! We zullen het zien. c:

    En oeh, alvast gefeliciteerd! Jarig zijn is altijd leuk. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, ik weet nog dat ik moest afkicken van mijn depressiemedicatie x_x Ik was er twee weken ziek van, gewoon omdat mijn hoofd zo raar deed. Maar daarna heb ik wel een half jaar geen last van gehad van mijn depressie dus dat was het wel waard, haha.

    Succes ermee!


    Your make-up is terrible

    Woaah, wat fijn! Eindelijk! Wat ontzettend geweldig dat het plan er nu is, en dat je er naartoe kan werken joh! Succes, ofzo :'D *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha nee, we nemen niet nóg meer honden erbij zoals het er nu naar uit ziet. En een kat hebben we ook al. :Y)

    Dankjewel! c: Ik hoop het allemaal ook! We zullen het zien. c:

    En oeh, alvast gefeliciteerd! Jarig zijn is altijd leuk. :3


    Het was het eerste wat in me op kwam toen ik je titel las.

    Zeker weten. Positief denken en dan hopen dat het helemaal goed komt, maar daar ga ik dus wel vanuit.

    Alvast dankjewel!


    Physics is awesome

    Wat een goed nieuws! Ik ben zo blij voor je (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    Wat een goed nieuws! Ik ben zo blij voor je (:


    26 - 02 - '16

    @Nikki
    Naja, dan was het die twee weken slecht voelen wel waard, lijkt me. :3 Yaay! Hopelijk gaat t bij mij net zo goed. (:
    Dankjewel!

    @Froukje
    Haha dankjewel! :3

    @Kelmeckis
    Haha ik snap de verwarring. (:
    Alsjeblieft! :Y)

    @Marleen en Erieka
    Thank you both! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is echt een prachtig vooruitzicht Yo. Ik hoop dat het zonder die therapie gewoon goed gaat ^^

    En ik ben blij omdat ik vanavond mijn vriend eindelijk weer zie na ruim twee weken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Dat is echt een prachtig vooruitzicht Yo. Ik hoop dat het zonder die therapie gewoon goed gaat ^^

    En ik ben blij omdat ik vanavond mijn vriend eindelijk weer zie na ruim twee weken c:


    Ik hoop het ook, dankjewel! c: Als ik me zonder medicijnen toch net zo goed qua hoeveelheid tics voel als dat ik nu doe, dan zal ik geen therapie willen. Maar dat is even aanzien natuurlijk.

    Oeh gezellig! c: Meh, ik wil mijn vriend ook zien. Maar die komt eind deze maand weer. c: Fijne avond dan alvast! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt ontzettend goed nieuws!! Ik hoop voor je dat het zonder die medicijnen goed gaat, zodat je geen dure therapie hoeft te hebben! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik wil ook van mijn tics af, dus als je aan de therapie gaat hoor ik graag hoe het werkt en zo!
    Misschien kan ik dan wat in de buurt vinden ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Niallerslove
    Dankjewel! Ik hoop het ook heel erg! c:

    @Kelly
    Google anders maar eens De Hersenfabriek. ^^ ''Tics'' staat niet onder het kopje ''klachten'', maar ze hebben mensen met tics wél behandeld. Maar op die site kun je je wel een beetje inlezen. En anders even bellen voor meer informatie. ^^
    Tis alleen wel dat je gemiddeld 30 sessies waarschijnlijk nodig zult hebben, en 1 sessie kost 55 euro... :') Dus het is pittig duur en de verzekering vergoed niet bijster veel voor zover wij hebben weten uit te vinden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jammer, het zit in Groningen alleen. Bah :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.