• Een team van profilers gaan naar een plaats delict om de onmogenlijk lijkende moorden op te lossen. Aan de hand van de moordwijze, handelingen, en aanwijzingen stellen ze een profiel samen, die aansluit bij de moordenaar.


    van die tv serie ja^^
    oke, ik heb nodig

    2 vrouwelijke profilers. 3D en Courtesan
    2 mannelijke profilers 3D
    1 computertechnicus/hacker/nerdje (man of vrouw) Courtesan
    En moorden! Ik heb moorden nodig. Nouja, moordwijzes, moorden zelf. het verhaal eromheen maak ik zelf

    invullen rol:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]:
    Leeftijd (ouder dan 23):
    Specialiteit*:
    Grootste Angst:
    Extra:

    * Specialiteit: Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld:
    Het onderzoeken van een lijk, het uithoren van personen, het inzich plaatsen van een persoon (zich verdiepen in iemand), achter een verleden van iemand komen doormiddelvan de computer en dossiers enz. Je kent het wel.

    invullen moorden:
    wie: (denk aan familie's, wat voor soort mensen)
    op welke wijze:
    Verwondingen:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 21:17 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Aaaaah, gaaf! Ik weet niet of ik een rol wil invullen, maar laat je het weten als deze storie begint?

    Moorden; wurging, keel doorgesneden/opengereten, opgehangen, schotwond, etc. :')


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ideeën pikkerd. (nerd)

    Rol: Vrouwelijke profilers.
    Voornaam: Valentijn
    Achternaam: Delacour.
    Uiterlijk: Valentijn.
    Ze is een rasechte Amerikaanse, en dat is ook duidelijk te zien. Haar huid is blank, met schattige sproetjes rond haar neus en op haar wangen. Haar ogen vallen vaak erg op, vanwege de felle make-up en de kleur ervan. Ze zijn licht maar opvallend blauw, en haar wimpers zijn lang en vol. Ze draagt vaak veel en felle make-up, maar het wordt nooit écht nep. Het is meestal fascinerend dat ze zich zo durft te laten zien, hoeveel ze nou ook opvalt. Haar kleding valt vaak ook erg op, ook vanwege de kleur maar vaak ook vanwege de stijl. Het zijn vaak t-shirt met opvallende prints erop, een broek of soms een heel kort shortje, met leuke gympies eronder. Ze wordt vaak niet gezien als een profiler, en dat vanwege haar uiterlijk. Haar wilde haren, doen haar lijken alsof ze net uit bed is en ze haar haren eens flink heeft laten verwaaien. Ze draagt ook vaak zonnebrillen en lintjes, in of op haar haren. Meestal heeft ze ook veel armbanden en kettingen aan, om haar outfit nog meer op te vrolijken. Haar tanden zijn mooi wit, en ze vallen goed op in combinatie met haar ogen. Ze is in totaal een plaatje, want haar eigenheid is mooi om te zien, en ze vanzichzelf heus niet lelijk!
    Karakter: Mensen zien Valentijn als een gekke meid, die té veel energie heeft en die van het leven een groot feest maakt. Niemand heeft dan ook gezegt dat dat niet waar is, maar ze ziet haar leven heus wel anders. Ze is ontzettend slim. Ze was vroeger op de basis- en middelbare school gepest geweest, vanwege haar aparte stijl. Vanaf toen was ze erg alleen en leefde ze erg in haar eigen wereldje. Ze las erg veel en ze kon mensen altijd al goed doorgronden. Ze werd steeds intelligenter, en mensen namen steeds méér afstand van haar. Ze bleef altijd al alleen. Ze was altijd in voor een grapje, maar zodra ze niemand had, verdween ze in haar eigen fantasiewereld. Dat gaf haar een zweverige en dromerige stemming, die mensen altijd maar apart vonden. Toen ze bij het team ging, veranderde ze niet veel. Ze praatte eerst niet veel met mensen, omdat ze dat alles zo gewend was. Ze maakte in de loop van de tijd veel vrienden, en toen werd ze een van de vrolijkste personen die je je voor kan stellen. Ze maakte van elk ding een grapje, maar wanneer het erop aankomt, wordt ze heel serieus. Mensen denken vaak dat ze haar verleden probeert te verbergen, en dat is ook deels wat ze probeert te doen. Ze schaamt zich niet snel en ze is ontzettend druk. Ze maakt contstant door grapjes, en ze heeft nooit echt oog gehad voor het andere geslacht. De mannen hangen namelijk ook zeker niet aan haar voeten, want ze willen geen maffe meid. Ze zien haar namelijk altijd een ''freak'' vanwege haar wisselend karakter. Ze is namelijk snel verdrietig en ze wordt gauw door dingen diep geraakt. Ze doet vaak wel erg hard en stoer, en dat is ze dan ook wel. Bij een mysterieuze zaak, is zij degene die altijd voorop staat, en niet bang is om een praatje met een moordenaar te maken. Ze kan haar angsten namelijk erg verzetten, behalve haar allergrootste angst. Ze heeft ook een ontzettend hoge pijngrens. Ze zet vaak erg door, en haar doorzettingsvermogen ligt vaak hoger dan die van vele andere.
    Leeftijd: Zesentwintig
    Specialiteit: Valentijn kan zich ontzettend, maar dan ook zeer goed, in de moordenaar verplaatsen. Ze kan uit aanwijzingen allerlei informatie halen, om zich vervolgens te verdiepen in de moordenaar. Vaak kan ze ongeveer de wijze en de moord voor zich halen.
    Grootste Angst: Valentijn's grootste angst is altijd al hoogtevrees geweest.
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 18:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    invullen rol:
    Rol: vrouwelijke profileur
    Voornaam: Lauren Rose
    Achternaam: Samuels
    Uiterlijk: ze is klein, heeft halflange bruine krulletjes en grijze ogen, draagt altijd een broek en iets zwart,
    Karakter: lauren is vrij speels, en niet zo snel serieus, maar als het op moorden aankomt kan ze wel effe haar bek houden. ze is vaak hyper, vooral als ze iets gevonden heeft, en ze heeft een talent voor relaties verknoeien. ze zal niet snel zeggen dat ze zich slecht voelt, want ze wil niet dat er iemand zich zorgen maakt om haar
    Leeftijd (ouder dan 23): 23 en half :p
    Specialiteit*: Chemie, DNA-stuff, lijken onderzoeken, jeweetwel, het labo werk
    Grootste Angst: monofobie
    Extra: ze zingt en speelt bassgitaar in een hardrockbandje


    invullen moorden:
    wie: Kellan, een beroemd acteur
    op welke wijze: met een mes, wegens jaloezie/passiemoord
    Verwondingen: de engelenglimlach/ doodgebloed --> hij had lachkuiltjes, daarom die engelenglimach


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    b]Rol:[/b] Vrouwelijke profiler
    Voornaam: Samantha
    Achternaam: Harotes
    Uiterlijk: Samantha heeft een fijn gezicht met volle lippen, die lichtroze zijn. Haar ogen zijn amberkleurig en kunnen er doordringend zijn, al stralen ze een bepaalde warmte en vrolijkheid uit -meestal dan-. Ze heeft lange wimpers, die niet heel erg donker zijn. Haar haar komt tot ongeveer haar borsten en is een soort chocoladebruin. Ze heeft een lok en mooie krullen. Alhoewel ze die soms wel kan vervloeken als ze pluizen en haar hele haar door de war zit. Dan heeft ze dan ook meestal een losse knot in of een staart. Ze kan er trouwens niet tegen, als haar haar in haar gezicht zit, terwijl ze geconcentreerd bezig is. Sam is ongeveer 1.76 meter lang, waarvan haar benen de meeste lengte in beslag nemen. Ze is slank, maar houdt toch verschrikkelijk veel van eten. Ze komt gewoon niet verschrikkelijk snel aan, niet dat het haar heel veel zou boeien. Ze gaat écht niet minder eten om slank te blijven. Als dat zou gebeuren, dan gaat ze wel hardlopen -daarbij raakt ze tenminste niet gewond- Ze heeft een B-cup en groter zou ze haar borsten ook niet willen hebben. Alles is nu in verhouding en daar is ze gewoon blij mee.

    Qua kleding draagt ze eigenlijk alles. Ze draagt gewoon waar ze zich comfortabel in voelt. Skinny jeans, baggy jeans, gewone jeans, vesten, t-shirts, tanktops of oversized truien, het maakt haar niet uit. Ze draagt ook gewoon jurkjes en rokjes, alleen je zult haar nooit ergens in zien, wat maar net over haar kont komt. Al houdt ze ook niet van lange jurken en rokken. Haar lievelingsschoenen, zijn haar Vans, daar zweert ze dan ook bij. Ze heeft welgeteld één paar pumps en één paar stiletto's in haar kast staan, die ze alleen maar aandoet als ze écht moet. Je ziet haar meestal gewoon met haar Vans, of met haar laarzen.
    Karakter: Samantha is het luisterende oor voor iedereen, vriend of vijand, en weet voor bijna elk probleem wel een oplossing. Ze is een beetje de moeder persoon en is de eerste die het doorheeft als er iets mis is met iemand. Ze kan zich dan ook bezorgd maken om de kleinste dingen. Iemand kan een bloedneus hebben en als die al 10 minuten over is, kan ze nog vragen 'Gaat het wel?'. Vele mensen vinden haar aardig, maar zelf zal ze nooit zomaar op iemand afstappen. Dat is meestal andersom, omdat, hoewel ze vrij verlegen is in het ontmoeten voor anderen, ze wel er voor open staat en dat dan dus ook uitstraalt. Ze ziet er uit alsof je haar kunt benaderen. Ze is een vrolijk person, met een warme stem, een aanstekelijke lach en droge humor.

    Ze heeft een groot rechtvaardigheidsgevoel en stort zich daarom ook vol overgave in haar werk. Ze kan er niet tegen als goede mensen onrecht aan wordt gedaan, maar zelfs als mensen die het eigenlijk wel verdienen onrecht aan wordt gedaan, struikelt ze er over.

    Al van jongs af aan is Samantha erg intuitief geweest en is ze goed geweest in het opvangen van emoties en het lezen van mensen. Ze is slim, kent vele theorieën en ziet zo door mensen heen. Ze is goed in het geven van advies en voor haar is het niet moeilijk om mensen te doorgronden. Dit is één van de redenen dat ze een goede profiler is. Ze is goed in het terugwerken van de plaats delict, naar de werkwijze, naar hoe de dader zich voelde, waarom het slachtoffer misschien vermoord is, naar de persoonlijkheid van de dader en zelfs het verleden van een persoon is voor haar niet makkelijk te achterhalen. Voor vrienden is dit altijd een struikelblok geweest, ze vonden het raar en moeilijk om om te gaan met een persoon dat ze vaak beter leek te kennen dat dat ze zichzelf kenden. Dit resulteerde er in, dat ze niet veel vrienden had in haar jeugd. Tijdens haar opleiding kreeg ze echter vrienden en op haar werk heeft ze échte vrienden leren kennen, waarvoor ze dan ook voor het vuur zal gaan.
    Specialiteit: Samantha is vooral goed in het profilen zelf. Ze kan makkelijk een profiel van een dader opstellen en kan zich goed in mensen inleven. Verhoren is ze ook goed in, aangezien ze aan mensen kan zien hoe ze zich voelen en vaak ook of ze liegen of niet.
    Leeftijd: 24
    Grootste angst: Ze is bang om de mensen om wie ze geeft te verliezen. Hier behoren haar collega's (die haar vriendengroep vormen) bij.
    Extra:
    Sam heeft een vrij heftig verleden achter de rug, al ziet ze het zelf niet zo. Mensen zeggen haar vaak, dat ze de sterkste persoon is, die ze ooit tegen zijn gekomen, en dat is iets wat ze vaak snel wegwuift. Ze is opgegroet met een alcoholistische vader, die haar vaak genoeg sloeg. Hierdoor heeft ze een hekel gekregen aan alcohol en de geur er van, kan ze van een kilometer afstand herkennen. Haar ouders zijn gescheiden en drie jaar later pleegde haar vader zelfmoord.

    Samantha wist al vanaf haar 14e dat ze criminologie wilde gaan studeren om hiermee profiler te worden. Dit was haar droombaan, al had ze weinig hoop dit te bereiken. Ze vindt het dan ook helemaal geweldig dat haar droom in vervulling is gegaan.

    Nja, ik wil hem sowieso lezen, dus laat je het mij weten als hij er is? :9~ En ik bedenk zo nog even wat moorden, but beware, I'm sadistic.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 17:46 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rol:mannelijke profilers
    Voornaam: Victor
    Achternaam: Zwonger
    Uiterlijk:Foto

    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]: Victor is eigenwijs. Als hij wat wil zal hij het krijgen ook! Ook is hij stoer,hij laat niet snel z'n gevoelens zien. Hij is heel slim, ookal laat hij dat soms niet altijd merken. Eigenlijk is hij een beetje de gevoelige man zeg maar. Hij is razend populair bij de meiden, maar hij wacht op de ware.
    Leeftijd (ouder dan 23): 26
    Specialiteit*: Antwoorden uit mensen krijgen. Verhoren dus.
    Grootste Angst: claustofobie, een kleine ruimte waar hij niet uit kan.
    Extra: Hij kijkt graag tv vooral sport en hij is voor Ajax.

    invullen moorden:
    wie: Een rijke luis zoon. John Smith(denk aan familie's, wat voor soort mensen)
    op welke wijze: Eerst wurgde hij hem bijna, en toen ging werd hij opgehangen. Ook verminkte hij z'n gezicht vreselijk met een mes.
    Verwondingen: Een hoofdwond, en een verminkt gezicht.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Rol:Vrouwelijke profilers
    Voornaam:Marie-Laure
    Achternaam: Jokic.
    Uiterlijk:Marie-Laure is een Sloveense brunette,met zeer donkere ogen. Ze laat ze meestal uitkomen zoals op de foto met haar eeiner een opvallendlijnje er boven te trekken. Haar haren kom ongever tot tien centimeter ove haar schouders en zijn niet geverft waar zeheel fier op is. Ze is 1m76 groot,wat best lang is en weegt 59 kilo wat dan wee behoorlijk weinig is. Marie-Laure heeft geen anorexia,maar ze mag eten wat ze wil verdikken zal ze niet doen. Haar kleen zijn wat retro,maar wel meestalhee hard fashion. Ze moeten daarom niet van grote ontwerpers komen maar ze gaat meestal naarwinkels zoals H&M en de Zara enzo. Haar jukbeenderen komen heel hard uit en ze vind dat ongeveer het enige mooie aan d'r want ze is zeer onzeker.
    Karakter : Marie-Laure is een heel onzeker meisje,maar ze kan heel wat. Ze is best lief en bezorgt maar als je iemand onrecht aandoet die het niet verdient is het de grootste bitch die je ooit zal gezien hebben. Ze zal je hard treiteren tot het je strot uitkomt. Haar humor is hee droog,dat er veel mensen niet om zouden moeten lachen,maar ze blijft grappig. Ze is een hele losbol maar als ze serieus moet zijn zal ze het zijn,er mag dan ook een clown voor haar neus staan lachen zal ze niet. Marie-Lure heft ook heel wat nood aan liefde en vriendschap,omdat ze altijd bevesteging nodig heeft dat ze goed bezig is en dat er mensen zijn om haar te steunen. Ze is totaal geen mens om alleen te zijn. Marie-Laure is ook een heel mysterieus iemand,ze zal zich niet gauw prijs geven aan een vreede.
    Leeftijd: vierentwintig
    Specialiteit: Marie-Laure weet precies all fouten die een moordenaar bij zijn uitvluchten kan maken. Ze kan als de beste achterhalen wanneer iemand liegt en haar strategiëen van de ondervragingen zijn ook geniaal.
    Grootste Angst: Mensen kwijt geraken waar ze van houd.
    Extra: Ze heeft deze Tattoo op haar rechter schouder omdat ze bjna perfect piano kan spelen.


    all I want is the taste that your lips allow

    wie:Serie moordenaar, Jack McWaills, woont alleen, drugs/alcohol verslaafd.
    op welke wijze: Hij vermoord slanke, blonde vrouwen tussen de 16 en de 21 jaar. Door eerst de vrouwen bang te maken, daarna te martelen, en uiteindelijk langzaam te vermoorden.
    Verwondingen: Vrouwen hebben vooral blauwe plekken over heel hun lichaam, nagels van tenen en vingers zijn weg. hetzelfde geldt voor de middelvingers.

    Ik zou een pc nerd zijn. (cat)

    Wauw, ik kijk dat supergraag. Ik meld me niet aan voor een rol, maar ik ga zeker je story volgen! :D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    buh, ik heb er meer nodig peepz.(krul)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik wil wel een mannelijke dinges invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Ik wil wel een mannelijke dinges invullen. (:


    graaaaaaaaag:9~
    of een computernerdje, o ik vind garcia geweldig! babygirl:Y)
    mag allemaal


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Mag ik nog een mannelijke profiler bedenken? :9~ Of de computertecnicus Ö En ik zal me ook even buigen over de moorden (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Mag ik nog een mannelijke profiler bedenken? :9~ Of de computertecnicus Ö En ik zal me ook even buigen over de moorden (nerd)


    is goed hoor.:9~


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik ben helemaal verslaaafd aan Criminal Minds (:

    invullen rol:
    Rol: vrouwelijke profilers
    Voornaam: Destiny (Des)
    Achternaam: Field
    Uiterlijk:http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.dailymakeover.com/appImages/galleryImages/all_womens_looks/Jessica_Lowndes%2BApr_30_2009.jpg&imgrefurl=http://www.dailymakeover.com/hairstyles/all_womens_looks/jessica_lowndes_apr_30_2009&usg=__f8YzxCrujEeT3MOTziHLkZjd19w=&h=400&w=300&sz=46&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=XcExubsukX9HKM:&tbnh=136&tbnw=102&prev=/images%3Fq%3Djessica%2Blowndes%26hl%3Dnl%26biw%3D1276%26bih%3D572%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=hc&vpx=268&vpy=44&dur=1125&hovh=259&hovw=194&tx=107&ty=166&ei=FhgBTcKhJsuw8QOLqNGbCA&oei=FhgBTcKhJsuw8QOLqNGbCA&esq=1&page=1&ndsp=27&ved=1t:429,r:1,s:0
    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]: Concentreert zich heel erg op haar werk en is heel serieus wat haar baan betreft. Ze luisterd wel naar haar baas, maar gaat altijd op haar eigen instisct af. Ze raakt snel geirriteerd door mensen die haar afleiden, maar ze vergeeft het die mensen snel weer. Ze kan namelijk niet te lang boos blijven op iemand.
    Leeftijd (ouder dan 23): 25
    Specialiteit*: uithoren van personen
    Grootste Angst: Een teamlid verliezen
    Extra: Ze is een kei in vechtsporten en in haar vrije tijd geeft ze vechtlessen aan kinderen.

    invullen moorden:
    wie: (denk aan familie's, wat voor soort mensen) Meisjes rond de 14/20 jaar die een abortus hebben gepleegd
    op welke wijze: Met een mes
    Dader heeft waarschijnlijk een abortus meegemaakt
    Verwondingen: een kruis in de buik gekerft met een mes. En een steek door het hart.

    misschien kun je ook een afleveringen doen die al bestaan?

    Gisteren was ook een vette aflevring met zo'n mannetje en die deed toen spul in de lucht en toen ging iedereen doooood. ^^
    En er was er ook ooit een:
    Dat twee gekken die vroeger mishandeld waren ouders gingen vermoorden waarvan zij dachten dat die hun kinderen mishandelden. De kinderen deden ze een spuitje geven en dan waren die ook dood.


    KUn je me de link sturen van je verhaal?
    Ik ga hem zekerweten lezen (:


    Me so good.