• Het is dus helemaal jullie plicht om me mentaal te steunen:Y)
    ik ben dus net verhuist naar Duitsland -Munchen en dinsdag moet ik dus naar een nieuwe school. Het is een europeese school dus er gaan nederlandse kinderen zitten enzo, maar ik zit maar met 8 in de klas. & nu heb ik een hele mentale 'freakout' want ik ben echt bang omdat ik niemand ken. Ik begrijp er ook geen bal van want vorig jaar ben ik ook van school verandert waar ik niemand kende en ik was helemaal niet aan het panikeren, maar nu het echt in de buurt komt heb ik een mental breakdown.

    Dus ; het is jullie plicht me mentaal te steunen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hierbij steun ik u nu óntzettend hard mentaal! Haha :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wees gewoon lekker jezelf en lekker sociaal. De vrienden komen dan vanzelf.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik steun je vanachter mijn computertje. Véél succes & ik weet zeker dat je vrienden maakt.


    It's time to be happy again.

    -steunt mentaal- Het komt allemaal wel goed!


    Only losers can act the way you do

    Ik steun je! Het lijkt me ook erg vervelend al zou het uiteindelijk toch allemaal wel weer leuk zijn!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cornflakes schreef:
    Wees gewoon lekker jezelf en lekker sociaal. De vrienden komen dan vanzelf.

    Wow, heftig =\
    Krijg je dan in het Engels les?
    Heeeeel veeeeel succes en plezier!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Lul gewoon wat dom tegen mensen aan. Zo heb ik tegen een wildvreemde gezeg: 'He, jij zit bij mij in de klas.' En toen raakten we in een gesprek. Zo leer je mensen kennen x]


    No growth of the heart is ever a waste

    Agh dankje <3 weetje, mensen hier op quizlet zijn liever dan zelfs mij vrienden (': ik heb zin om jullie nu allemaal heel hard te gaan knuffelen:Y)
    @kalona ; in het nederlands,engels en duits denk ik (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    NYC schreef:
    Ik steun je! Het lijkt me ook erg vervelend al zou het uiteindelijk toch allemaal wel weer leuk zijn!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ben je niet, zegmaar, bummed omdat je naar Duitsland moet verhuizen? Zou ik wel zijn :/ Wat die scholen betreft, ik denk dat je daar wel makkelijker vrienden maakt dan op 'normale' scholen, aangezien er veel verschillende mensen zullen zitten, en je bent vast niet de enige die er voor het eerste jaar is (: Stel je gewoon sociaal op, borst vooruit, glimlach op je gezicht en voilá :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wow, echt heel veel succes! Maar het komt vast allemaal goed! Een nieuwe school en nieuwe mensen zijn altijd eng :O Maar het komt allemaal goed! Geloof me! Het gaat echt meevallen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cornflakes schreef:
    Wees gewoon lekker jezelf en lekker sociaal. De vrienden komen dan vanzelf.


    live the life you love

    Cornflakes schreef:
    Wees gewoon lekker jezelf en lekker sociaal. De vrienden komen dan vanzelf.


    All this dampness is damp.