• Dit is de link naar het nieuwe topic!
    Jaja u hoort het goed. Estrella heeft de leiding vandaag bij deze tekenwedstrijd!

    Hallo DarkEstrella,
    je mag beginnen met je tekenwedstrijd! Je hebt een week de tijd om dat te doen.
    Geef je me de link naar je topic?
    - Krull

    Voor als je me niet wilt geloven. :P
    Er kunnen 15 mensen mee doen, en er zullen 7 opdrachten zijn. Iedere opdracht vallen er 2 af. En nee lieve sgatten ik heb geen jury nodig.
    Prijs:
    Iets in the spotlight, plaatsje op mn profiel, en mee doen in één van mijn stories naar keuzen. Dus genoeg om voor te vechten!

    Deelnemers:
    -Kikkeli 9.2 9.3
    -Slime 9.0 9.3
    -Shithead 7.7 9.6 (Ingeleverd)
    -PurpleLips 9.4
    -Amistad 7.4 8.3 (Ingeleverd)
    -Cottonmouth 8.3 9.3
    -Scandal 8.2 9
    -BanZai 8 9.5 (Ingeleverd)


    Oke ik zal gewoon hier neer zetten hoe het beoordelen is gegaan:
    Kikkeli, ik denk dat sommige mensen denken dat het zoinde is van dat "gekras" maar ik vind het juist mooi. Het geeft een moderne sfeer, en het heeft iets weg van die tekeningen die je onder de les maakt als je verliefd bent ofzo.
    Slime, ik vond het erg mooi dat ze juist omdat het niet te ingewikkeld is het echt heeft kunnen uitbeelden. Maar zoals ik al zei Sem (Kikkeli) en Slime, dat gaat stiekem nog best spannend worden!
    Shithead, deze vond ik gewoon echt heel mooi! Het bracht emotie boven. Het was mooi afgewerkt en ook het idee was leuk en verrassent!
    PurpleLips, erg realistisch, ze had er voor kunnen kiezen de ogen open te tekenen maar dat heeft ze niet gedaan, en dat vind ik de beste keus in haar tekening.
    Amistad, het was ook mooi. Maar wel standaard, dat is iets wat ik ook in haar vorige tekening terug vond. Iets wat heel vaak gemaakt word. Maar dan heeft ze het netter en mooier gemaakt, maar standaard dat is gewoon iets wat moeilijk is te weerstaan, maar soms ook proberen het opzij te schuiven. Dat is een tip. Want je kan echt heel mooi tekenen.
    Cottenmouth, ik vond het erg leuk bedacht! Maar vooral dat je de 2 personen in het licht hebt gezet en de rest grijs, dat gaf een erg mooi en romantisch effect!
    Affinity, ik vond het creatief hoe je het bedacht had. Ook liet je het hart er uit springen door die mooie kleur effecten!
    Scandal, mooi ook erg leuk bedacht, het had wel iets wat het erg apart maakte, maar stiekem had ik het gevoel dat ik iets miste in die tekening. Al heb ik geen idee wat.
    Banzai, jij beheerst de manga echt goed! Je weet ook bij mensen in te spelen met die achtergrond. Zonder die achtergrond zou het niet zo'n mooie tekening geweest zijn, dan zou het een leeg gevoel hebben! Maar juist omdat je wel die achtergrond hebt, precies de achtergrond die in de maga accent zou lekken op de romantiek vind ik het een hele mooie tekening! Ik vond het vooral goed dat je die achtergrond ook op de juiste manier hebt getekend, en de mensen in de tekening. Daar kun je aan zien dat je weet wat je doet!

    De derde opdracht!
    Teken jezelf! Maar dan anders! Niet zo van 'Oke ik heb blond haar en blauwe ogen, dus ik ga gewoon een meisje tekenen met blond haar en blauwe ogen' nee nee. Mean he? Maak ik jullie eerst blij en jullie dneken vrolijk 'Woehoeeee simpel!!!' hehe... Je gaat jezelf tekenen hoe jij jezelf ziet. Vind je dat je je vaak kattig gedraagt, teken een kat. Vind je jezelf net een duistere fee, teken een duistere fee, vind je jezelf net een elfje teken een elfje! Maar, het mogen geen mensen zijn! Nee ook geen gothics alto's emo's enz. Het moet een dier of een magisch figuur zijn! Wat ook mag is iets teken wat je zelf bedenkt zoals een kat met vleugels met poedel pootjes of weet ik het!
    Heeel veeel succes! De inleverdatum is Zaterdag 23 Oktober, 8 uur s´avonds!
    Belangerijk!
    Als je écht niet weet als wat jij jezelf ziet, dan mag je iets tekenen wat je bewonderd of echt heel heeeeeel mooi vind! Maar het moet fantasy zijn! Het nadeel hiervan is dat je een lager punt krijgt dan als je het volgens de oreginele opdracht had gedaan. Dus het word dan moeilijker om een hoog punt te halen!


    Uit de wedstrijd:
    -Affinity 7.6 9.1
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Discover 7.6 8.2
    2e ronde niet overleeft.
    TwarrenLin 8
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Girasole 7.6
    Uit de wedstrijd gestapt.
    Paintbrush 7.1
    Heeft de 1e ronde niet overleeft
    FireAtWill
    Uit de wedstrijd gestapt
    OHMYJACKSEN
    Niks ingelevert en nisk van zich laten horen.
    Roomijsjeu
    Niks ingelevert en niks van zich laten horen.


    Xx

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 7:51 ]

    ik heb al een ideetje^^
    maar hij is best wel moeilijk:X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Go banzai :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik weet écht niet wat ik moet tekenen x:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm ik heb al een ideetje denk ik =) ik ga vrijdag proberen. dan heb ik et meeste tijd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Slime schreef:
    Ik weet écht niet wat ik moet tekenen x:
    Ik ook niet XD En die punt aftrek zie ik niet echt zitten haha. Dus ik moet wel de orginele opdracht doen rrr.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb hem^^

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=183515

    ik heb de uitleg er ook maar bijgezet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    ik heb hem^^

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=183515

    ik heb de uitleg er ook maar bijgezet.


    Das nummer 2 al met bambi =O wat heeft bambi wat ik niej heb =O
    ok.. hij heeft mannelijke dingen *-)...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BAMBI ROCKS (H) hahah


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ...?


    When you believe your dreams come true

    bambi is gewoon stoer(cool)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    infwugwuig iemand zei dat het GEEN normaal dier mocht zijn, maar dat mag toch wel?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2010 - 19:06 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat mag wel toch? Als ik zo de opdracht lees (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm volgens mij was ik diegene die dat zei xd haha verkeerd gelezen :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hoooooooooooooooooooooooooooooooi!

    suc6 allemaal!


    Zei ik dat ik zonder je kon ? Dan heb ik gelogen !

    omg!! ik heb een 9.4 (hoera)
    Mijn god, ik dacht echt dast ik gelijk uit de wedstrijd gehaald zou worden xD
    maar dats niet gebeurd >:]
    Yeeaa man!! gelijk maar aan de nieuwe tekening beginnen ;D

    x. JOy


    Joy is not in Things, it is in us.