• Zomg. :9~

    Fucking Kings of Leon komt naar het Sportpaleis op maandag 29 november en ik moet en zal erheen gaan!

    Wel kut dat het nu pas aangekondigd wordt, aangezien mijn vriendinnen ook wel willen, maar waarschijnlijk niet meteen kaartjes kunnen kopen.

    De ticketverkoop start vrijdag al om negen uur en je mag er zeker van zijn dat het in no time uitverkocht is...

    Kaarten zijn 50, 55 of 60 euro en je moet minimum zestien jaar zijn om op het middenplein te mogen staan. Als je zitplaatsen hebt of op het balkon wilt staan, moet je zestien zijn óf begeleid worden door een volwassene. :3

    Ik wil erheeeeeeeeeen!


    Ik wil er ook heeeeeeeen!
    Maar ik ben 14, en volgens mij ook niemand om mee te gaan.. :/
    Fijn. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is gaaf o_o!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die kaartjes zijn me te duur. En sowieso is het in België, maar als ze naar Nederland zouden komen zou ik het nog te duur vinden (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Komen ze ook naar Nederland :Y)?


    SLOAN.

    Vanwaar die regel dat mensen onder de 16 niet zonder begeleiding mogen gaan? (cat)


    Only losers can act the way you do

    Sailor schreef:
    Vanwaar die regel dat mensen onder de 16 niet zonder begeleiding mogen gaan? (cat)

    Het zal met de aard van de show te maken hebben en eventuele moshpits, ofzo. :Y)

    Paintbrush schreef:
    Komen ze ook naar Nederland :Y)?

    Geen idee. :Y)

    Ik zou absoluut willen gaan, maar ik word pas in maart 16 en geen van mijn vriendinnen gaan ooit meewillen/mogen. DD:


    All was well.