• Door al die geest verhalen is bij mij weer eens een idee opgeborreld jaja. Oke misschien word het forum nogal vol door mij maareh dat is het tog wel waard he?
    Naja, aangezien vele al eens in contact zijn gekomen met geesten. Wil ik een verhalenbundel oprichten. Met daarin de ervaringen van jullie met geesten.
    Roep heel hard en enthousiast 'IKKE' als je ook n hoofdstukje wil schrijven. Dan zet ik je op de lijst.
    Het moet wel je echte verhaal zijn. Oke hier en daar iets veranderen mag wel. Maar de waarheid moet overal boven uit steigen.

    Never wanna see you! {Ghost}

    Op de lijst kun je zien wie aan de beurt is. ik wil je vragen om je verhaal in een PB naar mij te sturen zodra ik je het seintje geef. Je username komt er natuurlijk bij te staan, als je toch liever niet hebt dat je naam er bij vermeld word zet dat dan er even bij, dan zal ik het anoniem houden.

    Lijst:
    - DarkEstrella
    - Deprisnail
    - Virginity
    - Prophecy
    - KuroHoshi
    - Ohmygaskarth
    - DECIBELLE


    Xx

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 20:29 ]

    IKKE!!!! ICH WIL:9~ ik heb vroeger daar mee veel ervaring mee gehad :|


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou er meer dingen over te vertellen hebben dan in een eventueel verhaal zouden passen, maar ik weet niet of het zou mogen en als het zou mogen zou het heel raar overkomen. 'Geesten' zijn namelijk een onderdeel van m'n leven en een flink belangrijk onderdeel ook.
    But yeah, I'll stop talking.

    Succes met de bundel :]


    No growth of the heart is ever a waste

    zet mijn naam er nou bij:9~.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ikke wil meedoen

    Ikkkkkee wil meedoen *steekt hand op*

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 19:33 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.