• Hha ik hoopte op een lekkere kluisjesbuur en de eerste dag niet meteen iemand in de omgeving gezien van mijn kluisjes die ofwel even oud was of ik , of mannelijk :Y)

    Hha merk ik vandaag plots eentje op :D ik had hem al besproken met een vriendin omdat zijn armen-omvang (of hoe schrijf je het) heel spectaculair was en ik zijn kontje wel niet onsmakelijk vind (Sorry :X)
    Maar hij heeft een vriendin. Maar stiekem vind ik het wel leuk


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    alles kan kapot. :X


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Alles kan kapot (':

    edit: en jammer genoeg heb ik die niet.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 19:58 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb alleen maar van die langen slungels, onder me, boven me, links en rechts.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2010 - 19:58 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, da's wel leuk :3
    De jongen die ik net leuk begon te vinden, is helaas naar een andere school gegaan, dus nu ben ik echt overdepressief x)
    Maar hij was echt heel leuk!
    De enige jongen die Dr. Martens had, we hadden ongeveer dezelfde muzieksmaak, hij iets ruiger, en hij had gewoon zo leuk haar en hij drumde en gosh, hij was gewoon leuk :3
    & nu spreek ik hem alleen nog maar soms op msn, jammer dan x)
    Maargoed,
    Jij hebt wel geluk, in mijn buurt zitten alleen maar bovenbouwers die denken dat ze het helemaal zijn x)


    wth.

    Geen last van. We kunnen onze boeken in een kast in de klas stoppen, of in onze bank. En helaas zijn bijna alle lekkere jongens al weg bij ons op school..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Treasures schreef:
    alles kan kapot. :X


    hha lekker mean :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Wij hebben nog geen sleutels gekregen.


    effort never betrays you

    Muh, ik zou geen relatie's gaan verpesten. Geloof me, het voelt echt rot als je vriendje wordt afgepakt.


    Life is hard and then we die

    ik heb alleen maar klas genoten bij mijn kluis:| (en ze zijn lelijk)

    ene als hij bezet is blijft het voorlopig kijken met de ogen met je handjes op de rug xD

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:32 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    wij hebben enkel kluisjes bij LO.:Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    de kluisjes langs, onder en boven mijn kluisje zijn bezet door meisjes


    (Be)lieve in (you)rself

    Alle examenmensen zijn weg, dus opeens hordes bruggers staan nu te treuzelen bij hun kluisjes. Greaaaat.
    Maar er zit wel een leuke jongen bij m'n kluisjes, maar die zit ook in m'n klas.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij zitten er alleen maar gasten bij mijn kluisje die minstens 12 cm groter zijn dan ik(cat)

    Maar de eigenaar van het kluisje naast me, is opzich ook niet verkeerd(krul)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:53 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.