• Joee !
    ik heb een stretch van 4mm in m'n oor :]
    Maar nu ik die heb vindik het zo dom dat ik nu geen gewone oorbellen niet meer kan instoppen. Ik was eens aan het rondkijken op internet, en ik zag dat een meisje onder haar stretch haar oorbel stak
    maar hoé is dat mogelijk? ;o
    ik wil graag terug oorbelle kunnen dragen én myn stretch, iemand hulp? (a)


    My friends are my estate.

    je kan de oorbellen ook nog gewoon door je stretch steken;)

    Geen idee, ik ben oorbel en stretchloos. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hel schreef:
    je kan de oorbellen ook nog gewoon door je stretch steken;)

    ja maar, ik heb nu 4mm, maar zou ik al kunne doorgaan naar een tunnel waar je echt kunt doorkijke? of moet ik nog groter gaan? waarschijnlijk wel ;p x


    My friends are my estate.

    Is stretch zo'n tunnel?


    I live for the applause, you will die for it.

    NEWYORKZOO schreef:
    (...)
    ja maar, ik heb nu 4mm, maar zou ik al kunne doorgaan naar een tunnel waar je echt kunt doorkijke? of moet ik nog groter gaan? waarschijnlijk wel ;p x


    ik ben net begonnen, en ga niet verder dan 4 mm. Er zijn inderdaad tunnels waar je door kan kijken vanaf 3 mm, en dat gaatje is groot genoeg zodat je daar weer een normale oorbel zou kunnen doen.

    Als je dan grotere stretches neemt kun je geen knopjes meer in, alleen hangende oorbellen, wat ik dan op zich ook wel een leuk effect vind ^^

    Kikkeli schreef:
    Is stretch zo'n tunnel?


    een stretch op zich kan zowel een dichte 'oorbel' zijn als een tunnel ja

    Hel schreef:
    (...)

    ik ben net begonnen, en ga niet verder dan 4 mm. Er zijn inderdaad tunnels waar je door kan kijken vanaf 3 mm, en dat gaatje is groot genoeg zodat je daar weer een normale oorbel zou kunnen doen.

    Als je dan grotere stretches neemt kun je geen knopjes meer in, alleen hangende oorbellen, wat ik dan op zich ook wel een leuk effect vind ^^

    oké :d, ik ga om een tunneltje :D x


    My friends are my estate.

    Dit is de piercing die ik zelf wil hebben, maar omdat het gemaakt is van glas wordt het zwaarder naarmate je een grotere piercing neemt

    er zijn op internet wel hele leuke dingen te vinden, stretches die eruit zien als gewone oorbellen ^^

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 21:43 ]

    Bro schreef:
    Geen idee, ik ben oorbel en stretchloos. (cat)


    effort never betrays you

    NEWYORKZOO schreef:
    (...)
    waaw die's echt prachtig ;o !


    ghehe i know ^^... nadeel is wel dat ze duur zijn... en mocht je pech hebben dat je ze laat vallen, dan zijn ze ook meteen kapot ;x

    nu voel ik me heel saai met in elk oor één gaatje. x)


    It's time to be happy again.

    Prosecco schreef:
    nu voel ik me heel saai met in elk oor één gaatje. x)

    Haha, mag je geen van je ouders? ;d


    My friends are my estate.

    Prosecco schreef:
    nu voel ik me heel saai met in elk oor één gaatje. x)


    haha, hoeft niet hoor ;) Stretchen is op zich wat riskanter dan gewone oorbellen, omdat je het gat telkens oprekt. Tot 8 mm kan het nog weer terug groeien naar een gewoon oorbelgaatje( erzijn verhalen van mensen die een nacht hebben geslapen zonder een stretch, die de volgende ochtend weer bij 1 mm konden beginnen), maar groter dan dat en je loopt later met zo'n hangende oorlel waar je 'u' tegen zegt :P

    NEWYORKZOO schreef:
    (...)
    Haha, mag je geen van je ouders? ;d


    haha nee, ik ben niet zo avontuurlijk type qua piercings & tattoo's. Het past ook écht niet bij mij, en het mag inderdaad ook niet van m'n ouders (denk ik. Laatst was er een meisje bij ons en die had ook zo'n stretch ding en m'n moeder vond het ver-schrik-ke-lijk, terwijl het haar echt vet goed stond)


    It's time to be happy again.