• Mijn vriendje heeft het gisteravond uitgemaakt.
    Echt, man, het kwam zo hard aan.
    Tot vorige week maandag hadden we echt een ruzieloze relatie, alles ging goed, ik was gelukkig & nog steeds verliefd. En dat na 21 maanden, 2 weken & 2 dagen.
    En opeens.. vorige week begon hij zo raar tegen me te doen.
    Hij was de hele week bij vrienden. Hij toonde totaal geen interesse in me. Ik snapte er helemaal niets van. Ik werd echt gek!
    En nu, kwam hij gisteravond dus. Ik dacht om het uit te leggen, maar hij kwam het dus uitmaken. Het kwam echt zo hard aan. Het is net als dat iemand doodgaat in een auto-ongeluk; geen tijd gehad om me erop voor te bereiden. In een keer een super goede relatie van 21,5 maand weg.
    Zijn reden? Hij wilde zijn leven weer op orde maken. Er waren wat dingetjes gebeurd, waaronder vorige week, waardoor hij behoefte had om eventjes alleen te zijn. Maar op mijn vraag wat er dan gebeurd was kon hij niet antwoorden. Ook niet wat er vorige week gepasseerd was. 'Als ik het zelf wist, zou ik het je vertellen.'
    Ik heb een vermoeden dat die vriend van hem / zijn souschef er iets mee te maken heeft. Hij zei dat, toen hij besloot het uit te maken, hij bij hem zat. Ik weet dat Cas heel erg beïnvloedbaar is. Ik snap alleen niet waarom die Nick zou willen dat het uitging tussen ons..
    En nouja, nu ben ik dus weer alleen. Het is zo vreselijk raar. Ik ben ongeveer sinds 2007 (+vorig vriendje) bezet geweest. Gelukkig ben ik niet helemaal alleen natuurlijk. Ik heb al mijn lieve vriendinnen hier, en op school + daar buiten, die me kunnen steunen hierin. Toch zal ik me de komende tijd waarschijnlijk heel eenzaam voelen als ik helemaal alleen ben...
    Zucht...
    Dankje voor het lezen :)


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    Mijn hemel, m'n kaak viel letterlijk naar beneden toen ik dit las.

    Kinda cliché, maar heel veel sterkte -knijpt Annick fijn-
    (flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jeetje, wat vervelend! Heel veel sterkte en succes! Gelukkig heb je de mensen om je heen nog! (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ooooh, wat erg ;o. Heel veel sterkte Annick!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ecstasy schreef:
    Awh neee. Dat vind ik echt stom! Heel veel sterkte! (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sterkte. ;o
    21,5 maand is niet niets...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Enough schreef:
    Jeetje, ik kan me voorstellen dat je nu helemaal in de war bent. Als je erover wil praten kan dat altijd, ik weet hoe je je voelt nu.
    Sterkte de komende tijd (flower)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een vriendje/vriendinnetje moet er toch ook zijn in slechte tijden? Dan heeft hij het blijkbaar een keer slecht en dan maakt hij het uit?

    Oke ik begrijp dat ook niet Annick.

    Ik wil er echt voor je zijn, lieverd <3
    Als je je alleen voelt mag je altijd contact met me zoeken!

    Vind het echt kut voor je Annick, en ook nog met zo'n vage reden.
    Veel sterkte de komende tijd lieverd, (H)(H)


    -

    Awh, wat erg ! echt ontzettend veel sterkte <3


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dankjewel allemaal, echt super lief van jullie :)


    Life is hard and then we die

    heel veel sterkte meid (L) je kan bellen waarneer je wilt.


    Some angels have no wings.

    Oh wat een lullige reden!
    Ik vind het echt kut voor je lieverd.
    Ik ben er altijd voor je hoor mop. <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sterkte<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ahw ik vind het echt klote voor je, zeker omdat ie het niet eens even fatsoenlijk uitlegt ofzo ;o Bah ik kan daar echt niet tegen.
    Sterkte Annick (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    aiaiai... Sterkte meis(flower)


    Beautiful people, are people who smile.