• Mijn vriendje heeft het gisteravond uitgemaakt.
    Echt, man, het kwam zo hard aan.
    Tot vorige week maandag hadden we echt een ruzieloze relatie, alles ging goed, ik was gelukkig & nog steeds verliefd. En dat na 21 maanden, 2 weken & 2 dagen.
    En opeens.. vorige week begon hij zo raar tegen me te doen.
    Hij was de hele week bij vrienden. Hij toonde totaal geen interesse in me. Ik snapte er helemaal niets van. Ik werd echt gek!
    En nu, kwam hij gisteravond dus. Ik dacht om het uit te leggen, maar hij kwam het dus uitmaken. Het kwam echt zo hard aan. Het is net als dat iemand doodgaat in een auto-ongeluk; geen tijd gehad om me erop voor te bereiden. In een keer een super goede relatie van 21,5 maand weg.
    Zijn reden? Hij wilde zijn leven weer op orde maken. Er waren wat dingetjes gebeurd, waaronder vorige week, waardoor hij behoefte had om eventjes alleen te zijn. Maar op mijn vraag wat er dan gebeurd was kon hij niet antwoorden. Ook niet wat er vorige week gepasseerd was. 'Als ik het zelf wist, zou ik het je vertellen.'
    Ik heb een vermoeden dat die vriend van hem / zijn souschef er iets mee te maken heeft. Hij zei dat, toen hij besloot het uit te maken, hij bij hem zat. Ik weet dat Cas heel erg beïnvloedbaar is. Ik snap alleen niet waarom die Nick zou willen dat het uitging tussen ons..
    En nouja, nu ben ik dus weer alleen. Het is zo vreselijk raar. Ik ben ongeveer sinds 2007 (+vorig vriendje) bezet geweest. Gelukkig ben ik niet helemaal alleen natuurlijk. Ik heb al mijn lieve vriendinnen hier, en op school + daar buiten, die me kunnen steunen hierin. Toch zal ik me de komende tijd waarschijnlijk heel eenzaam voelen als ik helemaal alleen ben...
    Zucht...
    Dankje voor het lezen :)


    Life is hard and then we die

    Ach meisje! Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het zo erg voor je. De komende tijd maar veel chocolade eten ;)

    Sterkte.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 20:13 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ocharm, zoiets valt altijd tegen.
    Gelukkig heb je vriendinnen die je erin steunen en je erboven op willen helpen.
    In het begin valt zoiets altijd tegen, eenzaamheid, veel minder affectie, die knuffels enzo missen.
    Maar zoals ze zeggen: 'Achter regen komt zonneschijn.' Al kan die storm nu nog zo erg lijken, het zal nog wel beteren. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sterkte!(flower)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.