• Hola :3
    Ik heb een nieuwe photoshop, en ik heb geen leven, dus ik wil vandaag wat voor jullie maken. En je mag zelf kiezen wat ik voor jou ga maken, dat kan zijn een story cover, een avatar voor msn of hier, een bureaubladachtergrond, weet ik veel, ik maak het wel, want ik verveel mij kapot.

    Ik heb even geen voorbeelden, nu op dit moment, want ik heb even geen zin om wat te gaan laden eigenlijk. Tenzij ik iets heb gemaakt voor hier natuurlijk. Ik zie wel even wat. Ik probeer te maken wat jullie willen.

    Okay, het lijstje dat je in moet vullen, om een design van mij te krijgen.

    Username:
    Design: (cover, banner, achtergrond, avatar, ...)
    Foto's: (foto's die er zowieso op moeten, als het nodig is voeg ik zelf wat toe)
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders:
    Formaat: (alleen voor achtergronden en covers)
    Tekst:
    Lettertype:
    Andere dingen die ik moet weten:
    Link naar story: (voor cover)


    Klaar:
    - Voorbeeld
    - Anchor
    - Virginity
    - Sailor
    - Guyana
    - Taihuttu

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 14:27 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil een cover :D

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2010 - 18:33 ]


    SLOAN.

    ^^ alemoeha, je moet het lijstje ff fur mich invullen, anders kom ik geen steek verder.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Username: Virginity
    Design: (cover, banner, achtergrond, avatar, ...) cover
    Foto's: (foto's die er zowieso op moeten, als het nodig is voeg ik zelf wat toe) een blind meisje.. en misschien met donker haar.. en een jongen die gitaar speelt
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: zwart wit
    Formaat: (alleen voor achtergronden en covers) euhmm, liefst mogelijk groot maar niet té
    Tekst: One sight means a thousand words
    Lettertype: Fantastic Pete
    Andere dingen die ik moet weten: niet echt neen.
    Link naar story: euh story staat niet online. Maar de story heeft momenteel niet veel met de cover te maken, zegmaar

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:19 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.


    Username: Anchor
    Design: achtergrond
    Foto's: kies maar
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: Sepia of zwart-wit
    Formaat: maakt eigenlijk niet zo veel uit
    Tekst: kies maar
    Lettertype: kies maar
    Andere dingen die je moet weten: je mag dus eigenlijk gewoon zelf helemaal, zonder regels een achtergrond voor me maken, zo kan je jezelf nog een beetje uitleven en word ik verrast. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:16 ]


    All was well.

    Username: Guyana, like you see.
    Design: Bureaublad achtergrond.
    Foto's: Een zo groot mogelijke wallpaper van Bill Kaulitz, zoals hij er nu uitziet.
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: Zoals de foto is.
    Formaat: Ken ik niets van... Bureaubladachtergrondformaat.. :/

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:20 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    aawh, ik heb ook photoshop!
    & ik maak background van beroemd people xd.

    x

    Username: Bro
    Design: Cover
    Foto's: Kan je iets maken met Adam sevani? :9~
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: Zwart-wit
    Formaat: Sorry daar weet ik niks van ;$

    thaaanks _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @Bro: zou je misschien ook nog even bij willen zetten voor welk verhaal?

    Er staat nu een voorbeeld ;33


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Username: Lavender
    Design: (cover, banner, achtergrond, avatar, ...) C
    Foto's: (foto's die er zowieso op moeten, als het nodig is voeg ik zelf wat toe): ehm ik heb geen idee. maakt eigenlijk niet uit... maar Elizabeth ziet eruit als Leighton Meester en June als blake lively
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: hmm zwart wit of normaal gekleurd, wat het mooist is.
    Formaat: (alleen voor achtergronden en covers) gewoon normaal lijkt me??
    Tekst: titel van verhaal; the wedding date en mijn username natuurlijk... Ehm een mooie quote erbij??
    Lettertype: mag jij kieze...
    Andere dingen die ik moet weten: nope
    Link naar story: (voor cover) Alstu!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    username:hondjesbaas
    design:avatar
    foto's:paard
    kleur:normaal
    formaat:voor een avatar?
    tekst:de zon schijnt voor iedereen
    lettertype:arial
    andere dingen die ik moet weten:nee
    link naar story:het is niet voor een story,het is voor een avatar
    hondjesbaas

    Anchor schreef:

    Username: Anchor
    Design: achtergrond
    Foto's: kies maar
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: Sepia of zwart-wit
    Formaat: maakt eigenlijk niet zo veel uit
    Tekst: kies maar
    Lettertype: kies maar
    Andere dingen die je moet weten: je mag dus eigenlijk gewoon zelf helemaal, zonder regels een achtergrond voor me maken, zo kan je jezelf nog een beetje uitleven en word ik verrast. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Username: Cloudburst
    Design: Bureaubladachtergrond
    Foto's: Foto('s) met pastelkleurtjes. Geen mensen erop, maar leuke spulletjes. (bv: klokken, vazen, bloemen, ...)
    Kleur: Pastelkleuren
    Formaat: Bureaubladachtergrondformaat (:
    Tekst: Verzin maar iets leuks. Als je niets vind, hoeft er niets op. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Username:KiimmBiatch
    Design: Cover
    Foto's:zij en hij moeten er ZEKER op !!
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: Zwart wit :)
    Formaat: Groot genoeg ^^
    Tekst:Real Fairytales Never End
    Lettertype:Iets sierlijks :)
    Andere dingen die ik moet weten:Kan je het een beetje sober houden? Het is een droevig verhaal met een slechte afloop...Kan je er misschien ook een roosje bij zetten? Het liefst donkere kleuren.
    Link naar story: Die is er nog niet, maar ik kan misschien wel uitleggen waar het over zal gaan:

    Ik ben van plan om een storie te maken over een meisje dat op vakantie gaat naar een warm land. Daar leert ze een jongen kennen van haar leeftijd, en ze worden verliefd. Op het einde van de vakantie, trekt ze terug naar huis, in Texas. Als ze op een dag gaat wandelen, komt ze opnieuw de jongen tegen.De jongen woont blijkbaar in haar buurt, en ze gaan weer steeds vaker uit zoals in de vakantie. Na een tijdje voelt het meisje zich niet goed, en gaat naar de dokter. Daar wordt er vastgesteld dat ze stervende is. Om de jongen niet te kwetsen, zegt ze hem niets. Maar als haar gezondheid er met de dag slechter op wordt, moet ze het hem wel vertellen. De jongen wil haar echter niet kwijt, en beloofd haar dat hij bij haar zal blijven wat er ook gebeurt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Username: Chase
    Design: Achtergrond.
    Foto's: Eh, iets met fotografie. Bossen, of mensen met camera's. (:
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: Zwart-wit
    Formaat: Bureaubladformaat?
    Tekst: Verzin maar iets.
    Lettertype: Maakt ook niet zoveel uit.
    Andere dingen die ik moet weten:
    Link naar story: (voor cover)


    Your call, Detective Shinypants.

    Username: xJelena
    Design: cover
    Foto's: Foto's van een moeder met een kind(meisje) op bv. een strand (liefst een strand), maar het moet wel een erg jongen moeder zijn: een tienermoeder. Liefst dat het alleen silhouetten zijn.
    Kleur/zwart-wit/sepia/anders: gewone kleuren
    Tekst: Tragedy in Rio
    Lettertype: iets krullerigs
    Andere dingen die ik moet weten: Het moet niet te fel zijn of zo. Liefst dat de moeder en het meisje redelijk centraal staan.
    Link naar story: Hij staat nog niet op quizlet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.