• Die van mij zeg ik liever niet..

    Maar ik wou eens vergelijken of ik het goed heb of slecht.. Dus.. Hoe waren/zijn jou schooljaren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Euhm.. Opzich wel goed.
    Studeer nu en heb het erg naar mijn zin.. Domme humor en gezelligheid.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gewoon goed eigenlijk.
    Mijn punten zijn goed, mijn klas gezellig en mijn leraren zijn ook goed. dus heb ik niks te klagen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wel goeed.
    Cijfers zijn goed, gezellig klas, leuke vrienden, goeie leraren. xd.

    Slecht.

    Op de basisschool waren ze wel leuk en owkee.

    In de brugklas had ik het ook nog heel erg nar mijn zin. Maar de laatste twee jaar vind ik er geen donder meer aan. Vanwege een aantal personen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Genie schreef:
    Slecht.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Genie schreef:
    Slecht.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    *******
    Zo zijn mijn middelbare jaren,
    en mijn basisjaren waren voor de helft zo, de andere helft viel wel mee, al besefte ik dat toen niet, aangezien ik het toen sowieso kut vond, maar nu het nog tig maal erger is, besef ik dat ik toen eigenlijk heel gelukkig had kunnen zijn moest ik geweten hebben hoe hard ik het nu zou hebben.
    (Ik word namelijk door iedereen die me niet of amper kent als een alien gezien en ben dus overal buitengesloten)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Genie schreef:
    Slecht.

    en ik moet nu nog 1 jaar en dan ga ik een hele nieuw start maken op het helicon


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik kan met veel mensen goed opschieten, dus het is altijd wel leuk. De lessen niet echt.. Maar ja, da's logisch vind ik. Ik haat school sowieso, maar aan de andere kant kende ik al m'n beste vriendinnen en vrienden nu niet.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Gaat wel.


    SLOAN.

    Saaie lessen, en ik had stomme leerkrachten. Maar ik vind dat ze dit jaar echt allemaal heel chill zijn -allemaal nieuwe leerkrachten-. En ja, leuke vrienden.


    Some people make the world special just by being in it

    In de basisschool viel het wel mee, gepest om de kleinste dingen. Ik trok me er weinig van aan xd
    In het middelbaar werd ik een aantal jaar zwaar gepest, met zijn gevolgen nu. Ik ben zowat de stilste van de klas en durf mijn mening niet in de groep te gooien :') maar ja, die periode kennen we allemaal, niet?


    Don't be a drag, just be a queen.

    Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht en één geweldig jaar!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb slechte jaren en goede jaren gehad, afwachten hoe dit jaar wordt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.