• Die van mij zeg ik liever niet..

    Maar ik wou eens vergelijken of ik het goed heb of slecht.. Dus.. Hoe waren/zijn jou schooljaren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Deprimerend.

    Ik zit op een verschrikkelijke strenge school, waar bijna alleen maar snobs en elite-kindjes zitten met een te groot ego. Heb me er nooit thuisgevoeld en ik kan niet wachten tot dit laatste jaar over is.

    Niet geweldig,maar dat komt omdat ik een grondige hekel aan mensen heb. En op school heb je heel veel mensen om je heen,dus dat werkt niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn klas is wel leuk ja. Maar school is echt niet leuk. Dit is mijn een na laatste jaar op deze opleiding en ik hoop dat het zo snel mogelijk voorbij is ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Heel erg goed! De punten komen niet vanzelf, maar ik het is me tot nu toe al steeds goed gelukt. En op school heb ik altijd veel plezier met mijn vriend(in)en. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Guyana schreef:
    Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, Slecht, slecht, slecht, slecht, slecht, slecht en één geweldig jaar!

    droogjes, zeker het geweldige jaar me kiki? ni?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wel leuk :3 alleen het laatste jaar was best moeilijk en ik heb het eigenlijk ook maar net gehaald :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ze waren kut. Zeer kut. Zeer zeer kut.
    Vanaf m'n 3e tot 17e gepest en heel veel gezeur en problemen gehad op school. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    basisschool: geweldig !!! xD
    middelbare school: eerste 2 jaar wat minder, laatste 2 jaren: super
    MBO: superslecht, k werd altijd belachelijk gemaakt door mn klasgenoten, zo verloor ik mn zelfvertrouwen

    Ik moet nog twee jaar, daarna kan ik pas écht goed antwoord op je vraag antwoord geven ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    kut, vanaf groep 1 tot en met de 2e klas gepest & geen leuke klas. 3e hield pesten op,, maar de klas was nog nie echt geweldig en dit jaar gaat nog wel goed :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Normaal lul ik te veel in reacties, maar nu heb ik geen mening. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    1e en 2e klas waren nou niet bepaald fijn, maar vanaf het 3e jaar werd 't al beter. Mijn huidige schooljaar wordt wel gezellig denk ik :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Basisschool was prima, eerste jaar middelbare prina, tweede jaar kút, tweede keer het tweede jaar beter, derde jaar geweldig, vierde jaar (nu), geniaal. =]
    Het wordt beter en beter dus _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De leraren zijn vervelend en de lessen saai, wat betekenkt dat mijn vrienden en ik er maar het beste van proberen te maken, en weet je, dat lukt aardig. Ik heb het naar mijn zin en het is gezellig. Mijn cijfers zijn niet enorm goed of zo, maar ik heb verder niets te klagen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Grappig.
    En saai.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse