• Ja, er was net een freakin' schietpartij ofzo in de buurt .___.
    Mijn moeder kwam naar beneden gerend 'Ja, ik hoor mensen gillen, iemand die "POLITIE" roept' etc. En toen deden we de tuindeur open, en we hoorden mannen gillen en schreeuwen. En toen klonken er een paar schoten. Daarna was het stil, dus deden we de deur weer dicht. En nu staan er 2 politieauto's op de hoek.
    We wonen nog wel in een nette buurt. Naja, een doorsnee buurt.
    Jeeeez, ik freak hem nu echt hier.. :l

    x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    NYC schreef:
    Dat gebeurt bij mij ook wel eens. In de kroeg 150 meter achter mijn huis zijn wel eens schietpartijen en op de skatebaan word drugs gehandeld.


    Woon jij ook in Rotterdam dan? Of een andere grote stad?

    Ontopic:Weetje ... ik begrijp dat sommigen 'm wel freaken met dit soort dingen, maar ik heb het al zo vaak meegemaakt dichtbij huis dat het me niet veel meer doet. Hopen maar voor die mensen dat er niemand overleden is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Woon jij ook in Rotterdam dan? Of een andere grote stad?

    Ontopic:Weetje ... ik begrijp dat sommigen 'm wel freaken met dit soort dingen, maar ik heb het al zo vaak meegemaakt dichtbij huis dat het me niet veel meer doet. Hopen maar voor die mensen dat er niemand overleden is.

    Niet eens, ik woon in een boerendorp. In Dronten het zegt je vast niets, maar het ligt dichtbij Lowlands en Walibi.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Niet eens, ik woon in een boerendorp. In Dronten het zegt je vast niets, maar het ligt dichtbij Lowlands en Walibi.


    Dronten zegt me wel wat want daar ben ik verdomme mijn ID kwijtgeraakt en heb ik de meest verrotte werkdag ooit gehad. Toevallig ook op Lowlands vorig jaar. De dag erna ging ik naar Sunset Grooves en werd die jongen doodgeschoten die ook nog eens bevriend was met mijn beste vriendin. Nee, Dronten vergeet ik niet snel. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    soms ben ik tog maar even mooi blij dat ik in een boerengat bij groningen woon (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Vengeance schreef:
    (...)

    Dronten zegt me wel wat want daar ben ik verdomme mijn ID kwijtgeraakt en heb ik de meest verrotte werkdag ooit gehad. Toevallig ook op Lowlands vorig jaar. De dag erna ging ik naar Sunset Grooves en werd die jongen doodgeschoten die ook nog eens bevriend was met mijn beste vriendin. Nee, Dronten vergeet ik niet snel. :'D

    Had ik nou niet verwacht dat je het zou kennen! En dat is wel kut haha in Dronten kom je ook nooit meer dus. Naja is ook niet nodig er valt hier toch niets te beleven. : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Enschede?


    Fuck the world, I don't care.